Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در سفر به استان زنجان با حضور در کارخانه سرجین بافت گفت: روند کار این شرکت سالهای گذشته بسیار عادی بود که با تحریم های ظالمانه اعمال شده، به مشکلات ناخواسته ای برخورد که باید مسایل آن در کمترین زمان ممکن حل شود و به چرخه تولید بازگردد. 

وی با بیان اینکه این کارخانه در مرحله اول یک هزار و ۵۰۰ نفر نیرو جذب خواهد کرد اظهارداشت: مسوولان استان نسبت به نبود هیچ سوء نظر و سوء جریانی در این کارخانه اتفاق نظر دارند و نباید نسبت به رفع مشکل آن تعلل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رییسی تاکید کرد: با کمک دولت و مسوولان استانی مشکل این واحد تا حداکثر یک ماه آینده رفع شود.

واحد تولیدی سرجین بافت یکی از واحدهای نساجی بزرگ استان زنجان است.

رییس‌جمهوری در دهمین سفر استانی صبح امروز (پنجشنبه)۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰، وارد زنجان شد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری زنجان پروندهٔ خبری استان زنجان میزبان دهمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی زنجان سید ابراهیم رییسی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر