Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@15:53:59 GMT

رئیسی روز ملی عمان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۸۶۶۳

رئیسی روز ملی عمان را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در این پیام اظهارداشت: امیدوارم روابط حسنه موجود، در پرتو تلاش‌های مشترک مسئولین دو کشور بیش از پیش گسترش یابد و شاهد ارتقاء همکاری‌های فی‌مابین در همه عرصه‌ها باشیم.
متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
عالی‌جناب هیثم بن طارق آل سعید
سلطان عمان
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
فرا رسیدن روز ملی کشورتان را به جناب‌عالی صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان از روابطی برادرانه، صمیمی و تاریخی برخوردارند که پشتوانه‌ای برای دوستی دو ملت و تقویت پیوندهای مشترک در مسیر پیش‌رو خواهد بود.
امیدوارم روابط حسنه موجود، در پرتو تلاش‌های مشترک مسئولین دو کشور بیش از پیش گسترش یابد و شاهد ارتقاء همکاری‌های فی‌مابین در همه عرصه‌ها باشیم.
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و شادکامی و سربلندی مردم عزیز سلطنت عمان را مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

23219

کد خبر 1574183

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط ایران با سایر کشورها بر اساس راهبرد برد-برد است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ «کنستانتینیو چیونگا» معاون رییس جمهور زیمبابوه عصر امروز در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا با معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.  آقای مخبر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری‌های فی مابین گفت: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با همه کشور‌ها به خصوص کشورهای دوست براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه‌های همکاری‌های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارز‌های ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت نیز هست، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ده ساله همکاری‌های دو کشور تهیه و پیگیری شود و همچنین تفاهم نامه‌ها و قرارداد‌های امضاء شده هر چه سریع‌تر به مرحله اجرا برسد. 

کنستانتینیو چیونگا معاون رییس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می‌کنند و با وجود جدایی و فاصله جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشور‌های غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است، اما دو کشور می‌توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

معاون رییس جمهور زیمباوه همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضاء شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت‌های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه‌های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • روابط ایران با سایر کشورها بر اساس راهبرد برد-برد است