Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام محمد مولائی،مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در همدان گفت: با توجه به شرایط موجود و فراهم نمودن زیر ساخت‌های لازم برای کنترل شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نماز جمعه ۲۸ آبان در سراسر استان اقامه خواهد شد.

او با اشاره به اقامه نماز جمعه ۲۸ آبان در سراسر استان همدان، بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و فراهم نمودن زیر ساخت‌های لازم برای کنترل شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد تاکید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا توسط ستاد‌های برگزاری نماز جمعه، مصلی‌های برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته سراسر استان پذیرای نمازگزاران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان، با درخواست از نمازگزاران برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی، همراه داشتن مهر و سجاده شخصی از جمله اقداماتی است که در طول برگزاری نماز جمعه، نمازگزاران باید آن را رعایت کنند.

نماز جمعه این هفته همدان به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا نماز جمعه سراسر استان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند