Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه زنجان ظرفیت‌های بسیاری در عرصه‌های کشاورزی، صنعتی و معدن دارد، اظهار داشت: با ظرفیت‌هایی که استان دارد به ویژه ظرفیت نیروی انسانی جوانی که در استان زنجان داریم و مردمانی که اهل تلاش و فعالیت و کار هستند، باید کارهای بسیاری برای استان زنجان انجام شود. به برکت انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام شده اما نسبت به کارهایی که باید انجام شود، فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان زنجان، این استان را پایتخت شور و شعور حسینی دانست و گفت: این صفت بسیار ارزشمندی برای استان زنجان و زنجانی‌ها و عشق و علاقه معنوی آنها به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

رئیس جمهور استان زنجان را استان مفاخر بسیار برشمرد و افزود: علما، دانشمندان، حکما و فلاسفه بزرگ نامدارای در زنجان می‌زیسته‌اند که نه تنها در زنجان و ایران اسلامی بلکه در جهان اسلام نامشان همیشه بلند است. زنجان همچنین استان سرداران رشید اسلام و سلحشورانی است که نام آنها در دفاع از وطن و جمهوری اسلامی همواره می‌درخشد.
دکتر رئیسی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه در این سفر بخشی از کمبودها و مشکلاتی که از قبل مورد بررسی قرار گرفته است،‌ برطرف شود، تصریح کرد:‌ در شورای اداری استان و در جلساتی که در خدمت مدیران محترم استان، نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و استاندار و نمایندگان محترم مجلس، عزیزان مدیر و خدمتگزاران استان خواهیم بود، انشاءالله تصمیمات خوبی گرفته می شود که برخی از آنها هم حتما جزو مصوبات سفر خواهد بود.
آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه سازوکاری برای پیگیری مصوبات سفر تا حصول نتیجه قطعی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: لازم است از مردم استان زنجان به خاطر اینکه در شرایط کرونایی امکان اجتماعات و دیدار حضوری با آنها فراهم نیست پوزش بطلبم. بنده علاقمند هستم که به شهرستان‌ها هم سر بزنم، اما بخاطر شرایط کرونایی امکان آن وجود ندارد.
رئیس جمهور با اشاره به حضور هر ساله خود در مراسم عاشوراییان زنجان گفت: توفیق دارم هر ساله به اعتبار ایام سوگواری ابی عبدالله‌(ع) اینجا بیایم و عرض ادبی به ساحت ابی عبدالله(ع) و سلامی به مردم زنجان داشته باشم، اما این توفیق امسال متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی و وضعیت خاص حاصل نشد.
دکتر رئیسی اظهار امیدواری کرد که آنچه خواست مردم عزیز زنجان است در این سفر دنبال شود و در عمل مردم ببینند آنچه که خواست آنهاست، تحقق پیدا کرده است.


بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه در حال احداث سرجین بافت/ دستور تسریع در رفع موانع راه اندازی کارخانه

رئیس جمهور در بازدید از کارخانه در حال احداث سرجین بافت زنجان ضمن تاکید بر رفع موانع و تسریع در بازگشایی این کارخانه گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی استان، مسئولین قضایی استان و دیوان محاسبات تشخیص داده اند هیچ سواستفاده‌ای در جریان احداث این کارخانه اتفاق نیفتاده است.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در اولین بخش از برنامه‌های سفر به استان زنجان از کارخانه در حال احداث سرجین‌بافت زنجان بازدید کرد و اظهار داشت: مشکلات این کارخانه ناشی از مسائل مختلفی بوده و در زمان کوتاهی باید این مشکلات حل شود.
رییس جمهور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار زنجان را موظف کرد ظرف مدت یکماه مشکلات بر سر راه اندازی این کارخانه را پیگیری و مرتفع کنند.

پرزیدنت

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان رئیس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند.

داوود شهرکی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ آغاز شد.

وی افزود: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: غرفه این استان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز کرد که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.

شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در سیستان و بلوچستان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است