Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) کشور با حضور سید حسن سید ابراهیم مدیرعامل مرکز ملی نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع)، جلیل تراهی مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان و جمعی از مسوولان در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جلیل تراهی در حاشیه راه اندازی این مرکز نیکوکاری گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی دانش آموزی هرمزگان در واقع سبغه فرهنگی دارد و یکی از تکالیف این مرکز تعامل با حوزه اتحادیه انجمن های دانش اموزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراهی افزود: امیدواریم این مرکز نیکوکاری با یک نگاه نو باعث خیر و و برکت در حوزه تحصیلی و تربیتی دانش  آموزان و بویژه نظام تربیتی (خیر و احسان) که استان هرمزگان نیازمند آن است، گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه سخاوتمندی، نجابت و خونگرمی مردم هرمزگان زبانزد است، بیان داشت: به همین جهت نیاز است که این الگوی تربیتی را از دانش آموزان برای آماده شدن به گام دوم انقلاب که یکی از اهداف و تکلیف ما تربیت جوانان در تراز انقلاب هست، آغازکنیم.

تراهی اظهار داشت: باتوجه به اینکه این نهاد ۴۳ هزار دانش آموز را تحت حمایت دارد که نزدیک به ۱۹ هزار نفر از آن ها در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم هستند لذا ذغدغه ما تقویت بنیان های اعتقادی این جامعه هدف است که در این حوزه بتوانیم دستاورد و توفیق ارزنده ای را داشته باشیم.

سید حسن سید ابراهیم، مدیرعامل مرکز ملی نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) کشور نیز گفت: اتحادیه انجمن دانش آموزان یک تشکل انقلابی و ولایی ریشه دار در کشور است که در کنار فعالیت های فرهنگی و تربیتی با هدف ترویج فرهنگ احسان و مواسات بین دانش آموزان با مساعد و همکاری کمیته امداد اقدام به تاسیس مراکز نیکوکاری دانش اموزی کرده است.

وی افزود: این حرکت با سرعت در کل کشور و استان ها در حال شکل گیری است که امروز هم در استان هرمزگان این اقدام مبارک آغاز شد.

سید حسن سید ابراهیم بیان داشت: این مراکز نیکوکاری در کنار مساعدت به همه دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت؛ بستری برای خدمت به همه نیازمندان و همچنین استفاده از این فرصت و ظرفیت برای آن رویکرد و نگاه تربیتی که می تواند برای نوجوانان رقم بخورد، است.

مدیرعامل مرکز ملی نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) کشور اظهارداشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزی که از اول انقلاب با هدف تربیت مدیران آینده و آینده سازان کشور تاسیس شده است، در واقع در یک فرایند تربیتی این دانش اموزان آماده نقش آفرینی در دوران بزرگسالی می شوند که اکنون نیز خیلی از مسوولان ارشد کشوری محصول فرایند همین این مجموعه هستند.

سید ابراهیم عنوان کرد: در این مرکز تلاش می کنیم هم از ظرفیت دانش آموزان مستعد استفاده کنیم و هم نیازمندان قشر دانش آموز را مورد حمایت خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری می تواند موجب ایجاد خدمات شایانی در جامعه شود و بار بسیاری از مشکلات را به دوش بکشد.

در پایان این مراسم از دانش آموزان  جهادی فعال مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) بندرعباس تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه انجمن مرکز نیکوکاری سید ابراهیم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

 

در آیین استقبال از ۲ مربی توانمند کردستانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش و پرورش، مسئولین فرمانداری سنندج، اعضای هیات والیبال استان و شهرستان و جمعی از ورزشکاران و علاقمندان به رشته والیبال شهر سنندج حضور پیدا کردند.

 تیم ملی والیبال دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران که فردین کلوندی و حامد مرادی ۲ مربی شایسته کردستانی به همراه آرش صادقیانی هدایت آن را برعهده داشتند، توانست با کسب هفت بُرد متوالی در مسابقات دانش آموزان جهان در کشور صربستان عنوان قهرمانی را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود