Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم اعزامی به مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا بنگلادش پس از کسب مدال نقره توسط تیم کامپوند بانوان و برنز میکس کامپوند، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هدف اصلی کسب مدال در بازی‌های آسیایی چین است. امید نجاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش امروز موفق به کسب دو مدال ارزشمند نقره توسط تیم کامپوند بانوان و برنز در میکس کامپوند شدیم که حاصل زحمات کادر فنی و برنامه‌ریزی خوب فدراسیون بود که امیدوارم این موفقیت در بازی‌های آسیایی چین نیز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاری خاطرنشان کرد: اگر امروز موفق به کسب این دو مدال شدیم حاصل تلاش های شبانه‌روزی کادر فنی و حمایت‌های خوب فدراسیون بود ، امیدوارم با برنامه ریزی های پیش بینی شده، بهترین عملکرد را در چین داشته باشیم.

وی در پایان با بیان این که برنامه‌ریزی اصلی فدراسیون تیروکمان کسب مدال در بازیهای آسیایی چین است، افزود: با برنامه‌ریزی که توسط مربیان صورت گرفته و با حمایت فدراسیون، ماموریت اصلی ما کسب مدال در بازیهای آسیایی چین است که امیدوارم با تداوم روند پیشرفت کمانداران، شاهد  کسب مدال‌های خوش‌رنگ تری در چین باشیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیروکمان آسیایی چین برنامه ریزی کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش ايران در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اعضای تیم ملی ووشو از جمله شهربانو و الهه منصوریان به روی سن آمدند تا هدایای خود را از کیومرث هاشمی وزیر ورزش دریافت کنند، اما شهربانو در حین عکس گرفتن صحنه را ترک کرد و این شائبه به وجود آمد که او به علت ناراحتی به حالت قهر از مراسم خارج شده است، اما امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو نظر دیگری در این باره دارد.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو درباره علت ترک صحنه از سوی شهربانو منصوریان به باشگاه خبرنگاران گفت: "من با او صحبت کردم و توضیح داد و به هیچ عنوان قهر نکرده بود. شهربانو منصوریان امروز صبح به همراه تیم ملی ووشو به تهران رسیدند و سفر طولانی داشتند و خسته بودند. با توجه به اینکه زمانی برای حضور تیم‌ها بر روی سن وجود داشت و پسر شهربانو منصوریان هم پایین سن منتظر دیدن مادرش بود سریع‌تر پایین آمد. در حقیقت سوءبرداشتی از این موضوع صورت گرفته است و حواسش نبود که چکار می‌کند. ضمن اینکه شهربانو هم خوشحال هست و از رئیس جمهور و وزیر ورزش تشکر کرد که ان‌شاءالله در دیدار‌های بعدی این توفیق حاصل خواهد شد."

صدیقی درباره اینکه شاید جایزه مدال‌آوران کم بوده است که شهربانو صحنه را ترک کرده است، گفت: "نه، جایزه مدال‌آوران را همین امروز به حسابشان ریختند. من نمی‌دانم چقدر برای ورزشکاران ریختند، چون مدال‌های مختلفی داشتند و رقم‌هایشان با یکدیگر فرق می‌کند."

دیگر خبرها

  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای