Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در جدال سخت با بحرین در پنجره اول جام جهانی ۲۰۲۳ پیروز شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ارسلان کاظمی در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال گفت: شرایط خوب است و همه بچه‌ها در اوج آمادگی به سر می‌برند. این موضوع به این دلیل است که امسال تیم‌های لیگ برتری تمریناتشان را زودتر از سال گذشته شروع کردند و از لحاظ بدنی آمادگی کامل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکتیک‌های جدیدی داریم که از طریق کادر فنی به خاطر تغییراتی که ایجاد شده، به بازیکنان منتقل شده است. یک هفته دیگر وقت داریم و همچنین بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت تا به شرایط خوبی برسیم و آماده و با قدرت شروع کنیم.

ملی‌پوش بسکتبال درباره دیدار با بحرین در پنجره اول جام جهانی 2023 گفت: با تیم بحرین در باشگاه‌های آسیا بازی کردیم. در این تیم دو بازیکن خارجی حضور دارند. تیم‌های عربی در مجموع تیم‌های بدقلقی هستند، چه در فوتبال و چه در بسکتبال، ولی امیدواریم به مشکلی برنخوریم و بتوانیم برنده بازی باشیم، چون دو بازی پشت سر هم داریم.

کاظمی درباره تغییر کادر فنی تیم ملی حضور سرمربی جدید در این تیم عنوان کرد: از کادر قبلی به خاطر اینکه زحمات زیادی که کشیدند، تشکر می‌کنم؛ هم کوهیان و هم شاهین‌طبع. کادر جدید هم دو مربی خیلی دوست داشتنی یعنی آقایان هاشمی و حاتمی هستند. من با هر دوی آنها کار کرده‌ام و خیلی خوشحالم که می‌توانم مجددا با آنها کار کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که دیدار تدارکاتی با سوریه چقدر می‌تواند شبیه‌سازی برای بازی با بحرین باشد؟ گفت: خیلی‌، تیم‌های عربی معمولا به یک شکل بازی می‌کنند و دفاع منطقه‌ای انجام داده و زیر حلقه را کامل پوشش می‌دهند. قرار است دو بازی با آنها انجام دهیم که خیلی می‌تواند کمک کند.

کاظمی درباره دشواری‌های دیدار با بحرین خاطرنشان کرد: این بازی قطعا می‌تواند سخت باشد. تماشاگران هم اجازه ورود دارند و فکر می‌کنم دو سال است که هیچ کدام از بچه‌های‌مان جلوی تماشاگر بازی نکرده‌اند و قطعا جو خیلی سخت‌تری نسبت به بازی‌های دیگر خواهد بود. امیدوارم بتوانیم برنده بازی باشم.

رضایی‌فر: با همدلی جای خالی نیکخواه بهرامی و حدادی را پر می‌کنیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس

علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به صورت انفرادی تمرین کرده است

طرفداری | باشگاه پرسپولیس تمرین های پیش از بازی با سپاهان را پشت سر می گذارد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا