Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@22:03:23 GMT

جزئیات رسوایی مدیر یک شرکت خودروسازی معروف

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۹۵۷۰

جزئیات رسوایی مدیر یک شرکت خودروسازی معروف

دادستـان عمومـی و انقـلاب مرکز اسـتان کـرمان با اشاره به بازداشـت مدیـر یک شـرکت خودروسازی در این استان گفت: در راستای رسیدگی به این پرونده و با دستورات قاطع قضایی، 42 هزار میلیارد ریال به بیت‌المال اعاده شده است.

 دادخدا سالاری در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس رصد اطلاعاتی و مستندات جمع‌آوری شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر تخلفات شرکت‌های خودروساز در زمینه عدم پرداخت حقوق بیت‌المال و ارجاع موضوع به بازپرس ویژه و براساس کارشناسی‌های انجام گرفته و تحقیقات بازپرس، و احراز تخلفات این واحد خودروسازی درباره عدم پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، پرونده مربوطه مورد رسیدگی قضایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازداشت مدیر یک شرکت خودروسازی در کرمان

به گزارش رکنا، وی ضمن تاکید بر اینکه دستورات ویژه قضایی برای جلوگیری از ادامه تخلفات یک شرکت خودروساز، در جهت استیفای حقوق بیت‌المال صادر شده است، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده به نحوی اقدام شد که ضمن رعایت مصالح عمومی و اجتماعی، به روند تولید این کارخانه خللی وارد نشود و کارگران این مجموعه نیز با مشکل مواجه نشوند که با همین رویکرد و بر اساس صدور دستورات قضایی و پیگیری‌های اداره کل اطلاعات استان کرمان زمینه‌ای فراهم شد که ضمن چرخیدن چرخ تولید، 42 هزار میلیارد ریال از حقوق عمومی به بیت‌المال اعاده شود.

اعاده 42 هزارمیلیارد ریال به بیت‌المال

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه دستگاه قضایی استان کرمان در راستای رسیدگی به این پرونده بر اساس منافع عمومی اقدام کرده است، تاکید کرد: در این پرونده برای مدیر متخلف قرار متناسب قانونی صادر شده و بخشی از حقوق مردم و دولت به بیت‌المال اعاده شده است.

سالاری بیان کرد: تاکید اصلی دستگاه قضایی بر این است که ضمن حمایت از تولید و توسعه اقتصادی کشور، اجازه ندهد که حقوق عمومی مردم و بیت‌المال پایمال شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازداشـت شـرکت خودروسازی اخبار حوادث استان کرمان پرونده کرمان خودروسازی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فال دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت بازیگران زن معروف مهراد جم و دنیا جهانبخت مهراد جم خواننده مهراد جم بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص دستگیری مخلان نظم عمومی در پنحشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان‌های ارومیه در گفت و گو با ایسنا افزود: به دنبال بروز یک حرکت غیرقانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، تعداد ۱۱ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه‌ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌ کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده‌تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر