Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:26:21 GMT

آتش سوزی گسترده در مرز اردن و فلسطین اشغالی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۹۶۰۲

آتش سوزی گسترده در مرز اردن و فلسطین اشغالی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری تایمز اسرائیل، بامداد امروز آتش سوزی بزرگی در نزدیکی مرز اردن و فلسطین اشغالی رخ داد. مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند که مهار این آتش از کنترل خارج شده است و آتش به سرعت در حال پیشروی به سمت خطوط لوله گاز است.

سازمان آتش نشانی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیم‌های آتش نشانی در حال اطفای حریق در نزدیکی عین تمار در جنوب «دریای مرده» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «آتش سوزی بسیار وسیع است و در سمت مرز اردن در حال گسترش است. باد‌های شرقی آتش را به سمت خاک اسرائیل می‌برد.» بر اساس این بیانیه، نیرو‌های آتش نشانی اردن نیز در حال اطفای حریق هستند و با مقامات صهیونیستی هماهنگ شده اند.

کارشناسان آب و هوا به تازگی هشدار داده بودند که شرایط فوق العاده گرم و خشک در این ماه می‌تواند شرایط ایده آلی را برای یک آتش سوزی بزرگ فراهم کند.

دکتر امیر گیواتی، کارشناس آب و هوا از دانشگاه تل آویو، به پایگاه تایمز اسرائیل گفت: «در هفته گذشته هوای غیرعادی در سراسر مناطق وجود داشته است. خشکی شدید با باد‌های شدید شرقی همراه بود.»

گیواتی گفت: «خشکی شدید پوشش گیاهی همراه با هوای خشک و باد‌های شدید شرقی که در سراسر مناطق می‌وزد آتش سوزی را به سرعت گسترش داد و  آسمان کشور را مه آلود کرد.»

گفتنی است تلاش برای اطفای حریق در این منطقه همچنان ادامه دارد. هنوز گزارشی از میزان خسارت این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان

بابک چمرانی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شفت گفت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه ۱۶ ار دیبهشت ماه) در منطقه لیشاوندان این شهرستان، یک واحد تجاری فروش ابزار یراق طعمه حریق شد و به شدت سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق از شهر‌های شفت، تولم شهر و فومن آتش را در حدود ۱۰ دقیقه خاموش و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

به گفته رئیس آتش نشانی شفت، علت این آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی به واحد آتش نشانی این شهرستان، ۷ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به همجواری تعداد زیادی از واحد‌های تجاری با این واحد مسکونی، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و با خاموش کردن آتش این واحد مسکونی از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند. 

شهردار سیاهکل تصریح کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین