Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران‌خودرو دومین طرح فروش مشارکت در تولید شش محصول خود را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه ۲۹ آبان ماه) برگزار می‌کند. موعد تحویل این خودروها بهمن و اسفند سال آینده پیش‌بینی شده و قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.  

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالیکه مرحله قبلی فروش محصولات ایران‌خودرو در قالب مشارکت در تولید با موعد تحویل خودروها در آذر و دی ماه سال ۱۴۰۱، بطور دقیق سه هفته پیش (ششم آبان ماه) برگزار شد، اکنون این گروه خودروسازی به اجرای مرحله دوم این طرح در آبان ماه ۱۴۰۰ پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران‌خودرو از متقاضیان برای مشارکت در تولید شش محصول دناپلاس توربوشارژ و همچنین دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته،‌ تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس و سورن پلاس دعوت کرده است تا برای ثبت‌نام در این مرحله از فروش محصولات خود در قالب مشارکت در تولید ثبت‌نام کنند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید، بخشی از محصول دناپلاس توربوشارژ مجهز به گیربکس شش سرعته تولید و عرضه خواهد شد.

این طرح از امروز (پنجشنبه ۲۷ آبان ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه ۲۹ آبان ماه) اجرا می‌شود. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. 

انتخاب شدگان درطرح های پیشین که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت‌نام اقدام کنند.

قرعه‌کشی این طرح برای تعیین منتخبان نهایی یک روز پس پایان مهلت ثبت‌نام (یکشنبه ۳۰ آبان ماه) در حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهند شد.  پس از آن، منتخبان این طرح ظرف مدت سه روز فرصت دارند که پیش پرداخت علی‌الحساب مبلغ خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir  واریز کنند تا ثبت‌نام آن‌ها نهایی شود. بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه  پیش پرداخت ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. 

لازم به ذکر است که پیش از برگزاری فرآیند قرعه‌کشی، متقاضی هیچگونه واریز وجهی نخواهد داشت.

موعد تحویل خودروها بهمن و اسفند سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده و سود مشارکت درنظر گرفته‌ شده نیز بر اساس موعد تحویل از شش و ۶.۵ درصد متفاوت خواهد بود و سود انصراف نیز سه و ۳.۵ درصد در نظر گرفته شده است. این درحالیست که در مرحله قبلی این طرح که موعد تحویل خودروها آذر و دی ماه سال ۱۴۰۱ است، سود مشارکت درنظر گرفته‌ شده براساس موعد تحویل، شش و هفت درصد و سود انصراف نیز سه و چهار درصد در نظر گرفته شده بود.

سود مشارکت و انصراف در طرح مشارکت در تولید این شش محصول به شرح زیر است:

همچون روال همه طرح‌های فروش اعم از پیش‌فروش یکساله و فروش فوق‌العاده، محدودیت‌هایی همچون اختصاص هر دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن، ارائه گواهی‌نامه رانندگی، فاصله دست کم ۴۸ ماهه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو از ایران‌خودرو یا سایپا، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث، مطابقت شماره تلفن همراه و شماره حساب معرفی شده با نام فرد متقاضی، عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو، در نظر گرفته شده است.

علاوه‌براین، افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت‌نام نخواهند داشت. ابطال گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه برای دریافت سرویس اولیه پس از گذشت پنج  ماه از تحویل خودرو، نیز شرط دیگر مشارکت در این طرح است.

همچنین لازم به ذکر است که سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهد بود و مبالغ پیش‌پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محصول ایران ایران خودرو ایران مشارکت مشارکت در تولید ایران خودرو تحویل خودرو موعد تحویل آبان ماه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از تحویل ۵۰۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران سمنان در مصلای بزرگ حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در کشور در راستای اجرای قانون نضهت ملی مسکن در حال احداث است.

وی با اشاره به سرعت گرفتن روند احداث این واحدهای مسکونی تصریح کرد: از این تعداد بیش از 500 هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به تلاش‌های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد به زودی این تلاش‌ها نتیجه داد و مردم در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت‌های بزرگ در کشور باشند.

حسینی به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مشکلات و مضلات اقتصادی کشور در گرو جهش تولید بوده و توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید مهم‌ترین راهکار رفع مشکلات اقتصادی و دور کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است.

وی با اشاره به درپیش‌بودن روز جهانی کارگر، کارگران را رکن مهم رونق تولید برشمرد و بیان کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از کارگران و حوزه تولید گفت: افزایش قابل توجه حقوق کارگران و رفاهیات آنان در طول فعالیت دولت سیزدهم از جمله اقدامات دولت برای حمایت از این قشر مولد بوده است.

حسینی با اشاره به نقش ارزشمند کارگران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف کشور بیان کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، کاهش حوادث‌کار، اصلاح بیمه کارگران ساختمانی با دربرگیری 500 هزار کارگر ساختمانی از دیگر اقدامات حمایتی دولت از کارگران است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت در راستای جهش تولید خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

معاون رئیس‌جمهور از فعالیت بیش از 10 هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبرداد و بر لزوم حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی تأکید کرد.

حسینی با اشاره به لزوم تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در کشور عنوان کرد: این مهم با قدرت و صلابت برای توسعه و پیشرفت کشور محقق خواهد شد که نمونه این مهم، قدرت نظامی و اقتدار دفاعی است که امروز جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه عملیات "وعده صادق" اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشته و هیمنه پوشالی دشمن را از بین برد گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل