Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: اروپا بار دیگر به مرکز جهانی شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است؛ آژانس کنترل بیماری‌های اروپا هفته گذشته اعلام کرد که وضعیت بیماری در 10 کشور "به‌شدت نگران‌کننده" است؛ در همین راستا محدودیت‌ها برای مقابله با بروز بحران کووید19 و پرشدن تخت‌های بیمارستان‌ها در کشورهای مختلف همزمان با آغاز فصل سرد باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، یکی از کشورهایی که به اعمال محدودیت‌های جدید روی آورده اتریش است؛ دولت اتریش به منظور جلوگیری از شیوع سریع کرونا در این کشور، دستور قرنطینه سراسری برای واکسن‌نزده‌ها را صادر است.

این دستور باعث ممنوعیت ترک خانه توسط افراد بالای 12 سال واکسینه نشده می‌شود؛ البته این افراد می‌توانند برای فعالیت‌های ضروری مانند کار کردن، خرید مواد غذایی، پیاده‌روی یا واکسن زدن از خانه خارج شوند.

دولت اتریش در راستای مقابله با شیوع کرونا و افزایش پوشش واکسیناسیون، مقرر کرده است که آن دسته از افرادی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند در صورت عدم رعایت محدودیت‌ها تا 1450 یورو جریمه می‌شوند.

نمودار زیر روند ابتلای شهروندان اتریشی به کرونا را نشان می‌دهد که نمایانگر شیب شدید صعودی است.

واکسیناسیون پایین، علت آمار بالای کرونا

اتریش یکی از پایین‌ترین نرخ‌های واکسیناسیون را در بین کشورهای اروپای غربی دارد به‌طوری که تنها 65 درصد از جمعیت این کشور به‌طور کامل علیه کرونا واکسینه شده‌اند؛ خبرگزاری یورونیوز گزارش داده است که در هفته‌های گذشته این کشور با روند نگران‌کننده‌ای در زمینه ابتلا به کرونا روبرو شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شیوع کرونا قرنطینه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان