Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: باید استحصال مواد معدنی این پسماندها انجام شود و فواید این ثروت نصیب مردم زنجان شود، اما اگر این استحصال انجام نشود موجب خسارت به مردم می شود.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به استان زنجان از سایت دپوی کیک روی زنجان بازدید کرد و ضمن اشاره به اقدامات و پیگیری‌هایی که در زمان ریاست خود بر قوه قضائیه برای حل مشکل دپوی کیک روی انجام داده بود، گفت: منافع این پسماندها برای مردم است و به موجب حکم قانون به مردم زنجان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنجان با تولید ۸۰ درصد شمش روی کشور، اولین و بزرگترین تولیدکننده شمش روی در خاورمیانه بوده و عمده محصول صادراتی استان شمش روی است.

روزانه ۲ هزار تُن پسماند روی در شهرک صنعتی تخصصی روی زنجان تولید می‌شود و این پسماندها بیش از ۱۵ سال بود که در محوطه شهرک، انبار می‌شد. ساماندهی پسماند های باطله آلوده شهرک روی در استان یک مطالبه بیست ساله بود که علاوه بر نگرانی و دغدغه‌هایی که به لحاظ آسیب‌ و خطرات مرتبط بر محیط زیست‌ و سلامت مردم داشت، موجب اختلاف بین دولت و بخش خصوصی در تملک این کیک‌ها شده بود. انتقال این مواد به خارج شهر و دفع اصولی و بهداشتی آن نیز مدت‌ها به عنوان مطالبه عمومی مردم این استان مطرح می‌شد تا اینکه در جریان سفر شهریور ماه سال ۱۳۹۸ رئیسی به عنوان رییس قوه قضاییه به استان زنجان این موضوع به صورت جدی مطرح و با دستور رییس وقت دستگاه قضا، تعیین تکلیف پسماند روی در دستور کار قرار گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو سیدابراهیم رئیسی قوه قضائیه خاورمیانه استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: تلاش و زحمات نیروهای یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان و اقدامات به موقع در پاسخگویی به خواسته‌های مردم، باعث افزایش رضایتمندی و اعتقاد آحاد جامعه نسبت به نیروهای انتظامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدالرزاق‌نژاد در دیدار فرماندهی یگان ویژه استان به مناسبت تبریک روز ملی شوراها با اعضای شورای شهر بیرجند اظهار داشت: حضور به موقع در صحنه‌، برخورد مناسب با شهروندان، برخورد قاطع با کسانی که آرامش و امنیت مردم را به هم می‌زنند از انتظارات به حق مردم است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی و یگان ویژه؛ اقدام به موقع در صحنه‌های مورد نیاز را موجب ارتقاء احساس امنیت در شهروندان دانست و  افزود: نیروهای یگان ویژه قوت قلب شهروندان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: همکاری مدیریت شهری و یگان ویژه می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات سطح شهر موثر باشد. ارائه خدمات متنوع به شهروندان می‌تواند زمینه آرامش مردم را فراهم کند و امیدواریم با تعامل تمامی دستگاه‌ها و مشارکت شهروندان بتوانیم مشکلات و معضلات سطح شهر را رفع کنیم.

فرمانده یگان ویژه انتظامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: شهر بیرجند یکی از شهرهای پاک و تمیز است که به لحاظ بهداشتی رتبه خوبی دارد.

سرهنگ حسن خضری، هدف از این دیدار را پاسداشت زحمات نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بیرجند عنوان کرد و افزود: کار در مجموعه مدیریت شهری، به دلیل انتظارات و توقعات شهروندان دشوار است و نمایندگان مردم در شورا به خوبی این وظیفه را ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به ارتباط و تعامل خوب یگان ویژه با مجموعه شهرداری به لحاظ کاری و عملیاتی اظهارداشت: در کنار عمل به وظایف مشخص یگان‌های ویژه در سال‌های اخیر رویکرد جدیدی برای تلطیف مجموعه مدنظر قرار گرفته است.

فرمانده یگان ویژه انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به دنبال کردن رویکرد اجتماعی در این مجموعه و تلاش برای افزایش سرمایه اجتماعی عنوان کرد: برای همکاری در برنامه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی اعلام آمادگی می‌‌کنیم.

نقش کلیدی نیروی هوایی همواره در اذهان مردم باقی می‌ماند

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند نیز با حضور در شورای شهر روز ملی شوراها را تبریک گفت.

 رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در این دیدار اظهار داشت: قطعاً همه ما به وجود عزیزان جان بر کف نیروی هوایی افتخار می‌کنیم و هیچگاه رشادت‌ها و نقش کلیدی این نیروهای شجاع در طول دوران هشت سال دفاع مقدس از اذهان ملت شریف ایران پاک نخواهد شد.

عبدالرزاق‌نژاد ضمن تقدیر از مجموعه پایگاه هوایی شهید حسینی در خدمتگزاری به مردم و جامعه گفت: هر آنچه در کشور از امنیت و آرامش و آسایش داریم مرهون زحمات شما هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد این دیدار بهانه‌ای برای همکاری و تعامل دو مجموعه در مسایل کاری و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند نیز ضمن تبریک روز ملی شوراها به رفع بسیاری از مشکلات شهروندان در شوراهای شهر و روستا اشاره کرد.

امیر سرتیپ خلبان ظهوریان افزود: شوراها نماد مردم سالاری دینی و تجلی حضور مردم در تصمیم‌گیری‌ها هستند.

وی ادامه داد: نهاد شوراها با هم‌افزایی افکار منتخبین مردم در اداره شهرها و روستاها، ثمرات خوبی را به ارمغان آورده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید حسینی نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند اظهار داشت: حضور مردم در کارهای اجتماعی، ارزش بکاربردن فکر و خرد جمعی و تقویت حضور مردم در امور مربوط به آنها نشان دهنده اهمیت مشارکت و مشورت و به تبع آن تاسیس نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی نیا یادآور شد: فواید شورا و مشورت گرفتن این است که هم مردم بتوانند با علم، دانش، تجربه و اندیشه‌ای که دارند در امور اجرایی دخیل و صاحبنظر باشند و هم اعضای شورا و نمایندگان مردم بتوانند امور را بر اساس خرد جمعی پیش برده و نسبت به امورات مردم و گره گشایی از کارها اقدام کنند.

وی افزود: فعالیت در مجموعه‌های بزرگ مدیریتی که در راستای گره‌گشایی از امور مردم گام بر می‌دارند و تلاش می‌کنند تا آنها را با خود همراه کنند کار سخت و بزرگی است که قطعا با درایت اعضای شورای شهر بیرجند به درستی پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/ 252/.

دیگر خبرها

  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است