Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:38:02 GMT

شهر خودرو به رنگ ابومسلم برگشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۹۸۳۳

شهر خودرو به رنگ ابومسلم برگشت (عکس)

دقایقی قبل جلسه هماهنگی پیش از بازی دو تیم شهر خودرو خراسان و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" در نخستین تقابل هفته پنجم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 15 تیم‌های شهر خودرو خراسان و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ ذوبی‌ها در این بازی خارج از خانه به دنبال صعود به جمع مدعیان بالانشین جدول هستند و شهر خودرو هم به 3 امتیاز خانگی برای فرار از قعرنشینی نیاز مبرمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در شرایطی که قرار بود جلسه هماهنگی پیش از بازی عصر روز گذشته برگزار شود، لغو و تعویق زمان پرواز تیم فوتبال ذوب‌آهن باعث شد تا جلسه هماهنگی هم به تعویق بیفتد و صبح امروز در فاصله چند ساعت تا شروع مسابقه، با حضور سرپرستان و مدیران دو تیم و مسئولان اجرایی مسابقه جلسه برگزار شد.

 

در این جلسه، از رنگ پیراهن دو تیم هم رونمایی شد و مشخص شد بعد از دو بازی پوشیدن پیراهن آبی و زرد و سپس عنابی‌رنگ، بار دیگر تیم فوتبال شهر خودرو به رنگ لباس قرمز و مشکی خود که در اواخر فصل گذشته آن را انتخاب کرده بود، بازگشته و در مسابقه امروز شاگردان اکبر میثاقیان به رنگ تیم فوتبال ابومسلم در میدان حاضر خواهند شد؛ ذوب‌آهن هم به مانند بازی‌های پیشین از پیراهن سبزرنگ استفاده می‌کند.

 

ذوب آهن اصفهان پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان پدیده مشهد شهر خودرو ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟