Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنه ایرنا، خبرگزاری چمپیونات روسیه نوشت که جونینیو پرنامبوکانو تمایل به جذب سردار آزمون دارد.

مدیر ورزشی لیون فرانسه با اشاره به اینکه من و سرمربی لیون سردار آزمون را خیلی دوست داریم، گفت: هر چند به عنوان مهاجم دوم در روسیه بازی کرده اما بیشتر به عنوان یک مهاجم مرکزی به نظر می‌رسد.

پرنامبوکانو ادامه داد که برای جذب سردار آزمون تلاش می کنیم اما نمی دانیم موفق می شویم یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد مهاجم ایرانی زنیت تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و او این اجازه را دارد تا با تیم‌های خواهانش به طور مستقیم وارد مذاکره شود.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای گذشته با بیان اینکه استعدادیاب‌های فیورنتینا برای بررسی شرایط مهاجم ایرانی زنیت از نزدیک بازی این تیم برابر یوونتوس در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا را نظاره گر بودند از احتمال حضور سردار در این تیم سخن گفتند.

در حالی که زنیت در این بازی ۴ بر ۲ شکست خورد، سردار آزمون در این بازی گل دوم زنیت را ثمر رساند. گفته می شود تیم های رم، فیورنتینا، بایرلورکوزن و تاتنهام خواهان انتقال سردار آزمون هستند.

تینو کادویر و کارل توکو اکامبی مهاجمان آفریقایی لیون قرار است چندین هفته در جام ملت های آفریقا حضور داشته باشند و به همین دلیل این تیم فرانسوی به دنبال جذب فوری یک مهاجم است. 

انتقال مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت چند ماه پیش متوقف شد چرا که این تیم روسی نتوانسته بود جایگزینی برای او پیدا کند. در آن زمان پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی به زنیت داده شده بود اما در آخر این انتقال نهایی نشد.  

در حال حاضر قرارداد آزمون در تابستان به پایان می‌رسد و او قصد تمدید قرارداد با زنیت را ندارد. این بدین معنی است که زنیت می‌خواهد هر چه زودتر با فروش مهاجم ایرانی خود، از جدایی این بازیکن بی‌نصیب نماند. هم اکنون لیون قصد دارد پیشنهادی بین هفت تا هشت میلیون یورو برای خرید آزمون بپردازد. 

ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در این فصل از لیگ روسیه توانسته پنج گل به ثمر برساند. او در ۲ فصل گذشته نیز موفق به زدن ۱۷ و ۱۹ گل برای تیمش شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون لیونل مسی مهاجم ایرانی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد

مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد، از قطع همکاری این باشگاه با دو تن از مدیران آن خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیم رتکلیف، مالک مشترک و مسئول امور فوتبالی باشگاه منچستریونایتد از خروج دو تن از مدیران رده بالای این باشگاه خبر داد. یکی از این دو نفر پاتریک استوارت مدیر اجرایی باشگاه و دیگری کلیف بتی مدیر مالی ارشد باشگاه هستند.

رتکلیف در این باره گفت: مایلم که شخصاً از پاتریک استوارت و کلیف بتی بابت زحمات‌شان برای کمک به ما جهت شناخت بهتر باشگاه و استقبال‌شان تقدیر کنم. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و از حالا کارمان را برای تشکیل یک کادر مدیریتی جدید در باشگاه آغاز می‌کنیم.

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

قرار است تا زمان انتصاب مدیر اجرایی بعدی باشگاه، ژان کلود بلان به صورت موقت تصدی این پست را بر عهده بگیرد. یکی از افرادی که رتکلیف امیدوار است بتواند به کادر مدیریتی باشگاه اضافه کند، دَن اَشورث مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل است، فردی که به مالکان عربستان کمک‌های تأثیرگذاری برای احیای تیم منطقه تین‌ساید انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!