Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (۲۷ آبان‌ماه) در بدو ورود به زنجان در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه سفر ما کمی با تاخیر انجام شد، ولی خوشحالیم که در شهر شور و شعور حسینی حضور داریم و امیدواریم بتوانیم در این سفر با اتخاذ تصمیماتی، شرایط را برای بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شهر زنجان خاستگاه علما، حکما، دانشمندان و سرداران رشید و نامداری است که نام‌شان در جهان اسلام ماندگار است و می‌درخشد، افزود: استان زنجان ظرفیت بسیاری در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی داشته و دارای معادن خوبی در کنار ظرفیت نیروی انسانی جوان است؛ به همین خاطر با این ظرفیت معتقدیم باید کارهای بسیاری در منطقه انجام شود؛ البته در گذشته کارهایی انجام شده ولی نسبت به کارهایی که باید انجام می‌شد، فاصله داریم.

رئیس‌جمهور با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بخشی از کمبودها و مشکلاتی که بررسی شده است، در داخل استان و با حضور مسئولان تصمیم‌گیری شود، تصریح کرد: تعدادی از موارد نیز جزو مصوبات سفر خواهد بود و ساز و کاری برای پیشگیری مصوبات سفر تا حصول نتیجه فراهم کرده‌ایم.

رئیسی ضمن عذرخواهی از مردم زنجان بابت فراهم نبودن امکان اجتماع و ملاقات با آن‌ها و نیز حضور در شهرستان‌های مختلف به علت شرایط کرونایی، خاطرنشان کرد: همه ساله توفیق حضور در اجتماع بزرگ مردمی در ایام محرم در استان زنجان را داشتم، ولی امسال به‌ خاطر شرایط کرونایی این توفیق حاصل نشد. امیدواریم آنچه خواست مردم است دنبال شود و در عمل مردم نیز شاهد آن باشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد

ایتنا - ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، صاحب پمپ بنزین‌های روباتیک شد تا از این پس نیروی انسانی در سوختگیری دخالتی نداشته باشند.
شرکت ملی نفت ابوظبی یک بازوی روباتیک طراحی کرده که باک خودرو را در پمپ بنزین ظرف چند ثانیه پر می‌کند.

این بازوی روباتیک، در باک خودرو را باز کرده و بدون دخالت نیروی انسانی بنزین می‌زند. این روبات یک اپلیکیشن مکمل هم دارد که فرایند سوختگیری و میزان دریافت را برای مشتریان به ثبت می‌رساند.

زمانی که راننده وارد یکی از این پمپ‌بنزین‌های روباتیک می‌شود، با انتخاب نوع سوخت روی این اپلیکیشن یا یک نمایشگر لمسی کنار نازل کار را آغاز می‌کند.

پس از آن، بازوی روباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می‌کند نازل موقع سوختگیری به‌طور صحیح در جای خود قرار گرفته است، کار سوختگیری را انجام می‌دهد. پس از پایان نیز روبات، نازل را از خودرو جدا می‌کند تا راننده بتواند محل را ترک کند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت