Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در آیین رونمایی از این المان با تقدیر از این اقدام فرهنگی گفت: در مراسم تشییع پیکر شهیده گرانقدر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج نهایت تلاش و کوشش خود را انجام داده و مراسم آبرومند و در شان شهیده برگزار شد.

سردار سیدصادق حسینی همچنین از نامگذاری بلوار ۳۶ متری اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد بنام این شهیده والا مقام  تقدیر کرد و  اظهار داشت: این حرکت یک حرکت فرهنگی و ارزشی است و امیدواریم چنین اقداماتی در نامگذاری معابر و محلات در شهر سنندج همچنان تداوم یابد تا یاد و خاطره شهیدان عزیزمان ماندگار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری، گرامیداشت یاد و نام شهدا کمتر از خود شهادت نیست بنابراین ما اگر گفتمان‌سازی کنیم و این گفتمان‌سازی تبدیل به فرهنگ‌سازی شود تاثیرات عمیقی را در جامعه برجای خواهد گذاشت.

فرمانده سپاه‌بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: شهید و شهادت یک فرهنگ ارزشی است که در جامعه ما اثر بنیادی دارد و تا به امروز ماندگاری نظام به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است.
وی یادآور شد: این شهیده بزرگوار که اولین شهیده تفحص شده کشور است جایگاه خاصی در میان مردم دارد چرا که هم مظلومانه هم ناجوانمردانه به شهادت رسیده است.

شهردار سنندج نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر اعلام کرد: به محض اینکه خبر شناسایی پیکر شهیده فاطمه اسدی نخستین بانوی تفحص شده کشور اطلاع ‌رسانی شد مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر سنندج وظیفه خود دانسته در این حرکت فرهنگی و در این رسالتی که در خصوص پاسداشت خون شهدا داریم اقداماتی انجام دهند.

سید انور رشیدی گفت: شهرداری نیز در کنار سایر ادارات در خصوص ادای دین خود نسبت به خون شهدا و از خودگذشتگی آنان نهایت تلاش خود را کرده تا بتوانند یاد و نام شهیدان والامقام را پاس بدارند.

وی اظهار داشت: در همین راستا با همکاری و هماهنگی سپاه ناحیه مقاومت سنندج و به منظور ادای دین و وظیفه خود نسبت به پاسداشت خون شهدا در راستای فضاسازی محیطی و همچنین نامگذاری معابر به نام این شهدا اقدامات لازم انجام شد.

شهردار سنندج تاکید کرد: جلسات مختلفی در زمینه انتخاب مکان مناسب برای نامگذاری بنام این شهیده بزرگوار برگزار شد و هدف از انتخاب این بلوار به نام شهیده فاطمه اسدی این است که این بلوار منتهی به میدان امام رضا (ع) است.

در این مراسم از تابلو یادبود این شهیده گرانقدر در بوستان ۱۴ هکتاری آشتی در فرجه نیز رونمایی شد.

برچسب‌ها کردستان شهیده فاطمه اسدی سنندج شورای اسلامی شهر سنندج سید انور رشیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهیده فاطمه اسدی سنندج کردستان شهیده فاطمه اسدی سنندج شورای اسلامی شهر سنندج سید انور رشیدی شهیده فاطمه اسدی شهر سنندج خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری و به تاسی از مولای متقیان امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام به عنوان نماد جوانمردی و فتوت، نامگذاری شده است.

حضرت علی علیه السلام اسوه جوانمردی و شجاعت در سال پنجم هجرت در جنگ خندق، عمربن عبدود نماد شرک و بت پرستی را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ترجیح داد.

ورزشکاران هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نیز با الگو قرار دادن مولای متقیان و در پیش گرفتن منش پهلوانی سعی بر زندگی به سبک و سیره ایشان دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج