Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «ریچارد نورلاند» فرستاده آمریکا و سفیر این کشور در لیبی با اشاره به اینکه عملیات سیاسی در این کشور به جلو می‌رود گفت: «مرحله آینده انتخاباتی است که خود مردم لیبی باید شروط آن را وضع کنند.»

نورلاند در مصاحبه با خبرگزاری لیبی با این ادعا که کشورش برای تضمین سلامت عملیات انتخابات تلاش می‌کند افزود: «سلامت انتخابات نتایج بسیار خوبی را برای مردم لیبی به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تهدید کرد: «کسانی که ایجاد خشونت می‌کنند یا مردم را از رای دادن منع کنند، بهای این کار خود را خواهند پرداخت.»

سفیر آمریکا اعلام کرد که نگرانی‌ها در مورد برخی از نامزدها برای انتخابات ریاست جمهوری لیبی را درک می‌کند، اما کشورش تأکید می‌کند که هیچکس نباید حذف شود.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات سفیر آمریکا تحولات لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش جام جم آنلاین، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی همچنین بیان کرد: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد