Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@00:29:49 GMT

معاون غذا و داروی علوم پزشکی همدان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۰۰۹۸

معاون غذا و داروی علوم پزشکی همدان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات ایرج خدادادی در دوران تصدی مسئولیت، قدرت‌الله رستمی به عنوان معاون غذا و دارو معرفی شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در این مراسم فرصت خدمت‌رسانی به مردم را ارزشمند دانست و تاکید کرد: در این عرصه باید خاکریز به خاکریز پیش رفت و در این حرکت‌های رو به جلو با ایجاد نیازهای جدید دستاوردهای نوینی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی مجذوبی با اشاره به اینکه امور با تلاش، کوشش، همت، تدبیر و تعامل کارها به خوبی پیش می‌رود گفت: توجه به جنبه‌های اخروی خدمت‌رسانی‌ها  بسیار بااهمیت است و امید می‌رود به گونه‌ای عمل شود که نتیجه مطلوب محقق شود.

وی با برای همه خادمان مردم توفیق و سلامتی نمود و از دکتر قدرت اله رستمی به عنوان یکی از نیروهای متدین و آشنا به مسائل دانشگاه یاد کرد و انتصاب مدیری با تخصص دارو در معاونت غذا و دارو را اتفاقی ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد که در هر سه حوزه دارو، غذا و تجهیزات پزشکی با قدرت پیش برود.

معاون پیشین غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گزارشی اجمالی از اقدامات انجام شده در حوزه معاونت غذا و دارو بیان داشت و گفت: مدیران دانشگاه در دوی امدادی حضور دارند و هر یک امور را تا مرحله‌ای پیش می‌برند و امتیازهای حاصل شده مربوط به مجموعه گروه است و درنهایت توفیق و سربلندی نصیب دانشگاه می‌شود.

ایرج خدادادی با بیان اینکه حوزه غذا و داروی دانشگاه هم‌اکنون وضع خوبی دارد، گفت: معاونت غذا و دارو جایگاه خود را در کمیته‌ها و کمیسیون‌های مختلف حفظ کرده است به طور مثال قبل از احداث کارخانه‌ها مجوزهای غذا و دارو دریافت می‌شود.

وی افتخارات را حاصل تلاش و دقت‌نظر همکاران دانست و با اشاره به ارتقای دانشگاه در حوزه غذا و دارو به سطح یک و رقابت با دانشگاه‌های بزرگ و سابقه معاونت غذا و دارو در کسب رتبه‌ها مطالبی در مورد اقدامات انجام شده برای جداسازی حساب درآمدهای دارویی، تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌ها با حمایت روسای وقت و شناخته‌شدن به عنوان آزمایشگاه مرجع، توانمندی در آنالیز داروهای ارسالی از سوی وزارت، دقت همکاران در کنترل کیفی و کسب رتبه برتر ابراز امیدواری کرد با استمرار تلاش همکاران این رتبه‌ها تداوم یابد.

خدادادی ساخت انبار دارویی جدیدی در محل مناسب را خواستار شد و گفت: انبار دارویی استان که محل نگهداری سهمیه استان است باید ایمن شود.

وی با بیان اینکه بدهی‌های دارویی کاهش یافته است گفت: نیاز شدیدی برای دپوی کلان دارو وجود ندارد، در پیک‌های کرونا پیش‌بینی‌های خوب منجر به جلوگیری از بروز مشکلات کمبود دارو شد.

انتهای پیام/ 89050/

منبع: فارس

کلیدواژه: دارو همدان علوم پزشکی معاونت غذا و دارو غذا و داروی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور

معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به راه‌اندازی سامانه بر خط اعلام کمبودهای کشوری گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات دقیق کمبودهای دارویی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در دسترس قرار می‌گیرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، ناصر هیراد با بیان به اینکه در گذشته افراد مختلف و حتی غیرمتخصص در خصوص کمبودهای دارویی اظهار نظر کرده و ارقام مختلفی را در مورد آن اعلام می‌کردند، اظهار کرد: از سال گذشته مسیرهای مختلفی برای احصای کمبودهای دارویی تعریف شده است که آمار جامعی را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌دهد.

وی گفت: لازم به ذکر است در منابع مختلف تعاریف متعددی برای کمبودهای دارویی ذکر شده است که اعلام اعداد متناقض خود گواه موضوع است، بدیهی است سازمان غذا و دارو مرجع رسمی اعلام کمبودهای دارویی است.

وی افزود: بررسی عملکرد شرکت‌های پخش از لحاظ نحوه توزیع و اعمال اقدامات اصلاحی به صورت مستمر در حال انجام بوده و طرح سامانه‌ای شدن برنامه توزیع داروها و توسعه سامانه اعلام کمبودهای دانشگاه از طریق اضافه شدن موجودی شرکت‌های پخش دارو در دست اقدام است، پایش کمبودهای دارویی و زنجیره تأمین به صورت ویژه با دو روش شناسه‌گذاری و رصد کمبود معاونت‌ها بر اساس مبتنی بودن شواهد نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پایش بهتر کمبودها، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای جبران آن وجود دارد، همچنین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور با دسترسی به این سامانه می‌توانند از میزان موجودی دارو اطلاع یافته و نسبت به پیگیری و رفع مشکل حوزه خود اقدام کنند.

کد خبر 748678

دیگر خبرها

  • داروی کاهش وزن به تسکین علائم آپنه خواب کمک می کند
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور