Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@17:17:59 GMT

شایع ترین مشکل جنسی در مردان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۰۱۷۰

شایع ترین مشکل جنسی در مردان

زود انزالی امروزه به عنوان یکی از عمده ترین و شایع ترین مشکلات جنسی شناخته شده است و نا رضایتی جنسی را برای هر دو طرف به همراه دارد. طب سنتی همیشه و برای اکثر امراض درمان هایی دارد و یکی از درمان های اثر بخش زود انزالی مردان در طب سنتی استفاده از حنا است. ناطقان: زود انزالی موقعیتی است که در آن فرد قبل از شروع رابطه جنسی و یا بلافاصله پس از شروع رابطه جنسی، به ارگاسم می رسد و نمی تواند رابطه جنسی را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!








زود انزالی برای هر دو طرف نارضایتی جنسی را به دنبال دارد. فردی که دچار زود انزالی شده است از زمان کم رابطه جنسی ناراضی است و فرد مقابل از این که به ارگاسم نرسیده است ناراضی است.

 

نارضایتی های جنسی در دهه اخیر عامل افزایش امار طلاق در ایران و سایر کشور ها بوده است و دلیل آن نیز افزایش عواملی که باعث ایجاد زود انزالی می شوند است.

از جمله این عوامل می توان به مشکلات عصبی و فشار بالای وضعیت اقتصادی بر روی مردان نام برد که در دهه اخیر همیشه رو به افزایش بوده است.

زود انزالی اغلب در مردان دیده می شود. زیرا فرآیند ارگاسم در زنان بسیار پیچیده تر از مردان است و به همین دلیل کمتر از مردان دچار زود انزالی می شوند.

 
دلیل زود انزالی در مردان چیست؟

 


 

زود انزالی در مردان بمروزه دو دلیل شایع دارد. اول مشکلات عصبی مانند استرس و اضطراب و ... و دوم تماشای فیلم های پورن و خود ارضایی.

سرتونین هورمونی است که بر روی انزال مردان تاثیر دارد. هر چقدر که این هورمون کمتر ترشح شود انزال زود تر اتفاق می افتد. سطح بالای تنش های روحی مانند استرس، اضطراب و یا ترس، می تواند باعث کاهش ترشح این هورمون و در نتیجه زود انزالی در فرد بشود.

 

افزایش سن نیز می تواند عاملی برای زود انزالی در مردان باشد. با افزایش سن، برای مردان اختلالات نعوظ پیش می آید و این اختلالات به دنبال خود زود انزالی را می آورند.

مطمئنا ترک این دو عامل باعث درمان زود انزالی در مردان می شود.

 
دلایل زود انزالی مردان از نگاه طب سنتی

 
 

طب سنتی سرد مزاجی زیاد و یا گرم مزاجی زیاد افراد و سردی در دستگاه تناسلی را دلیل اصلی ایجاد زود انزالی در مردان می داند.

همچنین در طب سنتی آمده است که افزایش سودا در بدن و تجمع و رسوب در اندام تناسلی و سوء مزاج دستگاه تناسلی دیگر دلایلی است که در افراد باعث ایجاد زود انزالی می شود.

 

دیگر دلایل زود انزالی مردان در طب سنتی شامل موارد زیر می باشد:

• عفونت و مشکلات پروستات

• ضعف نیروی نگه دارنده (نیروی ماسکه)

• تداخلات دارویی و هورمونی در بدن

• ایجاد رقت منی

• فاصله بسیار زیاد در بین رابطه های جنسی

• عوارض ناشی از عوامل روانی مانند استرس و اضطراب

 
استفاده از حنا برای درمان زود انزالی در مردان

حنا یکی از گیاهان دارویی است که اکثرا به شکل ضماد و بر روی پوست استفاده می شود. حنا خواص بسیار زیادی دارد و از جمله مهم ترین آن ها می توان به اثرات ضد میکروبی آن، زیبا سازی پوست و مو، خواص ضد پیری، افزایش سرعت درمان زخم، کاهش سردرد و تب، درمان زود انزالی مردان و ... نام برد..

 

استفاده از این گیاه از دیرباز در میان ایرانی ها به دلایل مختلفی از جمله زیبایی پوست، مو و ناخن ها رایج بوده است.

حنا به دلیل داشتن خواص ضد عفونی کننده و تقویت پوست و ضخامت بخشی آن می تواند به درمان زود انزالی کمک کند.

حنا با افزایش ضخامت پوست ناحیه آلت تناسلی، تحریک آن را کاهش دهد و در نتیجه باعث درمان زود انزالی شود.

  
 

ابتدا باید آلت تناسلی را کاملا بشویید و تمیز کنید. سپس به اندازه مورد نیاز خمیر حنا را روی آلت تناسلی قرار دهید و به آرامی آن را به مدت ده دقیقه ماساژ دهید.

یکی از نکات منفی حنا این است که باعث تغییر رنگ پوست می شود و این تغییر رنگ ممکن است که برای برخی افراد ناخوشایند باشد.

نکته مهم برای درمان زود انزالی با حنا این است که این روش نیاز به تکرار دارد تا بتواند اثر بخش باشد.

 
نکته مهم در مورد درمان زود انزالی با حنا

برای درمان زود انزالی، ابتدا شما باید دلیل ان را پیدا کنید و آن را حذف کنید و سپس به فکر درمان باشید. اگر عوامل ایجاد زود انزالی حذف نشوند، تاثیر درمان بسیار کم می شود.

اگر نمی دانید که دلیل زود انزالی شما چیست، بهتر است که قبل از انجام هر درمانی ابتدا با یک پزشک مشورت کنید تا او بتواند عامل را پیدا کند و به درمان مختص به شما بپردازد.

 

جمع بندی مطالب و سخن پایانی

همان طور که پیش تر نیز خواندید، امروزه زود انزالی یکی از شایع ترین مشکلات جنسی است. مشکلات جنسی و نارضایتی های جنسی یکی از شایع ترین علت های افزایش طلاق در دهه اخیر بوده است.

پس بهتر است که فرد زود انزال هر چه زود تر به فکر درمان این عارضه باشد تا در آینده به مشکلات بیشتری بر نخورد.

 

طب سنتی در زمینه زود انزالی مردان پیشنهاداتی داده است اما هنوز درمان کاملی برای زود انزالی مردان ندارد.

استفاده از برخی ضمادها مانند ضماد حنا بر روی آلت تناسلی باعث افزایش موقتی زمان رابطه می شود ولی زود انزالی را درمان نمی کند.

به همین دلیل برای درمان کامل زود انزالی ابتدا باید علت آن را بدانید و به دنبال یک روش درمان ریشه ای باشید. اگر علت زود انزالی مشکلات عصبی باشد، یک روانشناس خوب می تواند به شما برای درمان این مشکل کمک کند.

منبع:بیتوته
برچسب ها: زنان ، مردان ، زودانزالی ، زناشویی ، خانواده ، حنا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زنان مردان زودانزالی زناشویی خانواده حنا زود انزالی در مردان زود انزالی مردان درمان زود انزالی برای درمان آلت تناسلی رابطه جنسی شایع ترین طب سنتی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند

ایرج خسرونیا، در آستانه برگزاری کنگره متخصصان داخلی ایران، اظهار داشت: امسال در مورد تازه‌های بیماری‌های دستگاه گوارش، تازه‌های بیماری‌های قلب و عروق، ریه، بیماری‌های عفونی و…، سخنرانی خواهیم داشت؛ همچنین پیرامون عوارض مزمن و کهنه بیماری کرونا و تازه‌های درمان آن نیز مباحث خوبی خواهیم داشت.

وی افزود: در شرایط پیش رو مهم‌ترین نگرانی بی توجهی به بهداشت فردی و اجتماعی است و اینکه مردم دیگر ترسی از بیماری کرونا ندارند و بهداشت را رعایت نمی‌کنند، ماسک نمی‌زنند و دخانیات مصرف می‌کنند؛ متاسفیم که بگوییم تعداد مصرف کنندگان سیگار و دخانیات نسبت به چهار دهه پیش بیشتر شده و به ویژه در زنان کشور گسترش بیشتری پیدا کرده است.

خسرونیا گفت: متأسفانه هر روز شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم و عوارض مصرف دخانیات، بیشتر از گذشته مشهود است.

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با بیان اینکه هر سال تعداد فراوانی رزیدنت داخلی پذیرش می‌شود ولی همچنان از این بابت کمبودهایی داریم، افزود: بیشتر این متخصصان برای ادامه تحصیل به رشته‌های فوق تخصصی جذب می‌شوند یا اینکه مهاجرت کرده و یا از گردونه درمان به دلایل مختلف خارج می‌شوند.

خسرونیا گفت: عده فراوانی از پزشکان فارغ التحصیل، متأسفانه به اقدامات زیبایی برای مراجعان مطب خود روی آوردند این در شرایطی است که وجود متخصص داخلی در مسیر درمان و رسیدگی به بیماران در سراسر کشور همیشه پر اهمیت بوده است.

وی افزود: امروزه همکاران جوان فارغ التحصیل به رشته‌هایی که درآمد بیشتری خواهد داشت مانند فوق تخصص گوارش و یا قلب و عروق گرایش پیدا کردند و متأسفانه به رشته‌های عفونی و خون کمتر توجه می‌شود و متقاضی کمتری دارد.

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ضمن ابراز نگرانی از اینکه مطب‌های متعددی تعطیل شده و بدین ترتیب در آینده نزدیک جایگزینی برای متخصصان و فوق تخصص‌هایی که از گردونه طبابت خارج شده و یا مهاجرت می‌کنند وجود نخواهد داشت، گفت: شاید در آینده‌ای نه چندان دور هموطنان برای درمان بیماری‌های صعب العلاج خود مجبور به خروج از کشور باشند.

خسرونیا ادامه داد: پزشکان از دیدگاه مردمی جز گروه‌های شغلی با درآمد خوب هستند ولی در واقع این‌طور نیست و فقط حدود ۱۰ درصد پزشکان درآمد خوبی دارند و از شغل خود راضی هستند؛ جالب اینکه تمامی مسئولان و سیاستگذاران کشور نیز برای درمان خود به همین ۱۰ درصد پزشک معروف و پردرآمد مراجعه می‌کنند و تصور می‌کنند همه مطب‌ها به همین اندازه شلوغ و پر مریض است.

رئیس سی و چهارمین کنگره علمی سالیانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران افزود: یکی از مشکلات عدیده جامعه پزشکی مربوط به تعرفه است، به همین خاطر نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت نوشتیم، مبنی بر اینکه متخصصین طب داخلی فقط نسخه نویس هستند و درآمد دیگری ندارند پس باید مورد حمایت تعرفه‌ای قرار بگیرند که در ابتدا موافقت‌هایی صورت گرفت ولی در عمل شاهد حمایت از همکاران متخصص داخلی در کشور نبودیم.

خسرونیا افزود: تعرفه اعلامی کنونی امکان پاسخگویی هزینه‌های اداره مطب و معیشت پزشکان را نخواهد داد به همین خاطر عده‌ای از همکاران ما به ناچار مجبور به خروج از گردونه درمان هستند، مهاجرت می‌کنند و یا به شغل‌های جانبی و خدمات زیبایی برای مراجعان می‌پردازند.

استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی گفت: مالیات و درآمدهای دولت با میزان رشد تورم افزایش پیدا می‌کند، ولی متأسفانه تعرفه پزشکی از این روند تبعیت نمی‌کند و همیشه در محدوده ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش، ثابت و اصطلاحاً «فریز» شده است!

خسرونیا افزود: با تورم ۴۰ درصدی ولی سال گذشته تعرفه ۲۰ درصد افزایش یافت، امسال هم با وجود تورم و افزایش چند برابری هزینه‌های جاری زندگی و نگهداری مطب، مالیات، افزایش تعرفه ورود به محدوده طرح ترافیک و سایر مسائل، شاهد رشد چندانی در میزان تعرفه‌های پزشکی نیستیم؛ به خصوص پزشکان جوان که درآمد کمتری دارند مشکلات خیلی بیشتری خواهند داشت و موجب بی انگیزگی آنان خواهد شد.

وی با اشاره به مسائل فرهنگی جامعه گفت: از سوی دیگر برخی برنامه‌های نمایشی و سریال‌های تلویزیونی، جامعه پزشکی را به شیوه‌های مختلف مورد تمسخر قرار می‌دهد که این رفتار موجب توهین به این افراد خدوم و تحقیر جایگاه ارزشمند آنان در سلامت مردم خواهد شد.

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به اینکه هزینه برگزاری کنگره‌ها در کشور به طور عجیب و فزاینده افزایش یافته به طوری که برگزاری یک همایش علمی در فضای دانشگاهی هزینه چندین میلیاردی به همراه دارد، افزود: برای چهار روز اجاره سالن همایش، حدود یک و نیم میلیارد تومان هزینه دریافت می‌شود که با احتساب هزینه‌های جانبی دیگر مبلغ کلانی خواهد بود؛ به اعتقاد من دولت باید حمایت لازم را جهت برگزاری همایش‌های علمی انجام دهد در غیر این صورت شاهد تعطیلی برخی از همایش‌های علمی خواهیم بود چون با این مبالغ دریافتی از پزشکان بابت ثبت نام، امکان گرداندن همایش‌ها و کنگره‌های دوره‌ای مقدور نخواهد شد.

سی و چهارمین کنگره علمی سالیانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شایع ترین نوع سرطان در استان
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور