Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،محمدحسین احسانی دبیر اجرایی ششمین کنفرانس رشد بلور ایران گفت: ششمین کنفرانس رشد بلور ایران روز گذشته با حضور پژوهشگران حوزه ماده چگال و رشد بلور از داخل و خارج از کشور به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه سمنان برگزارشد.

احسانی ابراز داشت: این کنفرانس با سخنرانی پروفسور راماسامی، بنیان‌گذار مرکز رشد بلور هندوستان و نیز پروفسورماگرز از انستیتو فیزیک لوزان سوئیس و شرکت دانشگاه‌های ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به دیدگاه دیپلماسی علمی دانشگاه سمنان عنوان کرد: این کنفرانس بستر تبادل علمی بین دانشگاه‌های ایران با کشور‌های هندوستان و سوئیس و ارائه تازه‌ترین یافته‌های علمی، پژوهشی و فناورانه در زمینه‌های متنوع ماده چگال و رشد بلور بین استادان، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان این حوزه فراهم آورد.

احسانی خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان و استادان ایرانی در کالج‌های تخصصی فیزیک کشور‌های هندوستان و سوئیس در کنار تهیه مجله‌های تخصصی از دیگر دستاورد‌های ششمین کنفرانس رشد بلور ایران بود.

او افزود: فعالیت ۲ آزمایشگاه تخصصی رشدبلور در دانشگاه سمنان با توجه به اهمیت موضوع رشد بلور در بین رشته‌های مختلف مانند مهندسی مواد و شیمی فرصت میزبانی کنفرانس رشد بلور ایران را برای چهارمین سال پیاپی به دانشگاه سمنان داد.

دبیر اجرایی ششمین کنفرانس رشد بلور ایران ادامه داد: با توجه به برگزاری همایش فیزیک در شهریور ۱۴۰۰ و کاهش فعالیت‌های آزمایشگاهی دانشجویان به دلیل شیوع ویروس کرونا، استقبال از کنفراس رشد بلور ایران امسال کمتر از سال‌های گذشته بود و تنها ۶۰ مقاله در زمینه‌های مختلف توسط دانشگاه‌های کشور ارسال شد.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه سمنان تبادل علمی دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد