Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@06:15:41 GMT

ارزان ترین گوشی های 5G سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۰۲۴۴

ارزان ترین گوشی های 5G سال ۲۰۲۱

جهان به سوی فناوری نسل پنجم اینترنت(5G) می‌رود و گوشی‌های میان رده مناسبی توسط گوگل، موتورلا، وان پلاس، سامسونگ و حتی اپل ارائه شده تا در این میدان مسابقه جهانی، حضوری نفسگیر داشته باشند.

جهان به سوی فناوری نسل پنجم اینترنت(5G) می‌رود و گوشی‌های میان رده مناسبی توسط گوگل، موتورلا، وان پلاس، سامسونگ و حتی اپل ارائه شده تا در این میدان مسابقه جهانی، حضوری نفسگیر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی‌های 5G به‌طور متوسط قیمتی حدود ۷۰۰دلار دارند اما برندهای مطرح تولیدکننده تلفن همراه گاه گوشی‌های نسبتاً ارزان تری هم ارائه می‌دهند تا بخش بیشتری از کاربران بتوانند چنین گوشی‌هایی خریداری کنند. در این گزارش کوتاه با ما همراه باشید تا با گوشی‌های ارزان قیمت مجهز به فناوری5G از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن همراه در جهان آشنا شوید.

Pixel 6
گوگل با ارائه این گوشی ۲۰۷گرمی با قابلیت اتصال به 5G بخشی از کاربران را به خود جذب کرده است. این گوشی ۵۹۹دلاری زیر ۶۰۰دلار قیمت دارد و گوگل متعهد شده که تا ۳سال آپدیت‌های اندروید و تا ۵سال آپدیت‌های امنیتی و نرم افزاری آن را ارائه بدهد. اما ازآنجا که این گوشی ابعاد نسبتاً بزرگی دارد برخی کاربران تمایل چندانی به خرید آن ندارند.

Motorola Edge 2021
موتورلا این گوشی ۶.۷ اینچی 5G که ۲۰۰گرم وزن دارد را با بهای زیر ۶۰۰دلار راهی بازار کرده است. دوربین سه گانه، باتری با طول عمر بالا، پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 778G و مقاومت نسبت به آب و گردوغبار از مزیت‌های این گوشی هوشمند محسوب می‌شود و مورد توجه دوستداران گوشی های 5G قرار گرفته است.

Apple iPhone 12, 13 mini
اپل درواقع سبک ترین و کوچک‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G را راهی بازار کرده که جزو گوشی‌های میان رده این برند محسوب می‌شوند و بهای آنها زیر ۶۰۰دلار است. این دو گوشی مینی و کوچک، ۵.۴ اینچی هستند و به ترتیب وزن ۱۳۵ و ۱۴۱ گرمی دارند.

Samsung Galaxy A52 5G
سامسونگ با این گوشی زیر ۵۰۰ دلار موفق به جذب کاربران جدیدی شده است. این گوشی با قابلیت 5G دارای صفحه ۶.۵اینچی و قابلیت ذخیره داخلی ۱۲۸گیگابایتی است. یک گوشی بادوام و مقاومت نسبی به آب و گردوغبار که درمیان گوشی‌های میان رده سامسونگ مورد استقبال قرار گرفته است.

Motorola One 5G Ace
این گوشی برند موتورلا که مجهز به قابلیت 5G است با بهای کمتر از ۳۰۰دلار در اختیار علاقه مندان به این فناوری قرار گرفته است. این گوشی ۶.۷اینچی با پردازشگر اسنپدراگون 750G و حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت یکی از گوشی‌های میان رده مناسب برند موتورلا محسوب می‌شود. این گوشی ۲۱۲گرمی موتورلا که حالا در زیرمجموعه لنوو قرار دارد، دارای دوربین سه گانه درعقب و یک دوربین سلفی در جلو است.

Samsung Galaxy S20 FE
سامسونگ هم با ارائه این گوشی هوشمند5G زیر ۳۰۰دلار، موفق به جذب مشتریان علاقه‌مند به فناوری اینترنت نسل پنجم شده است. این گوشی‌های ۱۹۰گرمی که به آب و گردوغبار مقاوم هستند دارای دوربین قوی و تکنولوژی مناسب صفحه نمایش ۶.۵اینچی AMOLED هستند. این گوشی‌ها همچنین دارای باتری با طول عمر مناسب هستند و در رنگ‌های متفاوتی به بازار ارائه شده‌اند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گوشی های میان رده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟

۲۶۵ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900506

دیگر خبرها

  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi