Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ مهدی نباتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان در جمع خبرنگاران، گفت: همزمان با هفته بسیج و با حضور سردار جعفری و خانواده شهدا و ایثارگران مراسم رونمایی از کتاب «خون و نمک» در دلیجان برگزار می‌شود.


سرهنگ نباتی افزود: رزمایش جهادگران بسیجی و اعزام تیم‌های پزشکی به نقاط محروم و اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی از مهمترین برنامه‌های سپاه روح‌الله در هفته بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: ۳۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار در قالب کمک مومنانه و پویس «همکلاسی مهربان» به خانواده‌های نیازمند این شهرستان اهدا می‌شود و تجلیل از جهادگران و بسیجیان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده برای بانوان و زوج‌های جوان و همایش سواد رسانه از برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در دلیجان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، ارایه خدمات پزشکی رایگان، پویش نذر خون، میز خدمت مسئولان، همایش بزرگ اقتدار بسیج و طرح قرارگاه محله‌ای اسلامی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در دلیجان است.

او ادامه داد: ساخت ۱۰ واحد مسکونی با کمک خیران برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دلیجان در دستور کار بسیج این شهرستان است و یک واحد مسکونی برای خانواده دارای ۲ معلول همزمان با هفته بسیج تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج مستضعفین شهرستان دلیجان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور دارد

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد ۵۰ عنوان چاپ اول هستند.

رونمایی از کتاب «به توان هایتک» با حضور سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، رضا جهانی راوی کتاب و رئیس هیئت مدیره شرکت آهارف شبنم غفاری حسینی نویسنده کتاب و بهزار دانشگر محقق کتاب امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت و همزمان با روز اول نمایشگاه بین المللی کتاب در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

همچنین کتاب سلحضور نیز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور جمال شورجه، معین عارفی و حسین قرایی از ساعت ۱۴ در شبستان اصلی مصلی؛ گوشه نقد رونمایی می شود.

غرفه انتشارات راه یار در راهروی ۲۱ شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) شماره ۵۰۲ قرار دارد.

کد خبر 6100160 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور دارد
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • رونمایی از کتاب تذکره الشعرای مراغه
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم