Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته فوتبال رو میز هیئت انجمن های ورزشی استان البرز با بیان اینکه یکی از استان های پرظرفیت در کشور محسوب می شویم گفت: البرز همواره میزبانی هایی مطلوب را در فوتبال رو میز داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجید رجبی اظهار کرد: متاسفانه در 2 سال اخیر وبا شیوع کرونا فعالیت های این رشته ورزشی نیز دچار وقفه شده و برگزاری مسابقات و رویدادهای فوتبال رو میز به حداقل ممکن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آخرین مسابقات مهم برگزار شده به دو سال قبل باز می گردد که البرز میزبان یک مسابقات جایزه بزرگ بود و برترین های کشور در آن حضور داشتند و از آن تاریخ دیگر مسابقات شاخصی در سطح کشور انجام نشده است.

رستمی با بیان اینکه البرز جایگاهی ویژه در رشته فوتبال روی میز دارد گفت: 6 چهره شاخص فوتبال رو میز کشور البرزی هستند و با درخشش آنها در مسابقات مختلف به نوعی پرچم این استان همیشه بالا بوده است.

رییس کمیته فوتبال رو میز هیئت انجمن های ورزشی استان البرز از تدارک برگزاری یک مسابقه جایزه بزرگ استانی خبرداد و گفت: در این راستا موافقت اولیه هیئت را گرفته ایم و تلاش می کنیم میزبان مسابقه ای جذاب با حضور برترین های این رشته ورزشی باشیم.

وی ظرفیت های البرز در رشته فوتبال رو میز را بسیار بالا دانست و گفت: همواره بهترین وباکیفیت ترین مسابقات را در این استان میزبانی کرده ایم و همین موضوع سبب شده شاهد استقبال خوبی از سراسر کشور باشیم.

رستمی با بیان اینکه ضرورت دارد تا این رشته ورزشی در سطح ملی نیز به همت انجمن کشوری فعال شود گفت: برگزاری مسابقات کشوری و لیگ فوتبال رو میز می تواند تحرک و پویایی گذشته را به این رشته بازگرداند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج فوتبال دستی مسابقه جایزه بزرگ فوتبال رو میز فوتبال رو میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه نهایی زندگی با آیه‌ها استان کرمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ ظهر آغاز و در ساعت ١٢ روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

مدت زمان پاسخ به ٢٠ سوال این مسابقه ۱۵ دقیقه می‌باشد که ۱۳ دقیقه برای پاسخ به سوالات و ۲ دقیقه برای مشخصات اولیه در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه نهایی زندگی با آیه‌ها استان کرمان با جوایز متعدد، می‌توانند وارد لینک زیر شوند.

https://formafzar.com/form/9hz70

کد خبر 6088890

دیگر خبرها

  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • کشف دو کانال بزرگ تقلب در کنکور با بیش از ۵۰ هزار نفر عضو