Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلسطینیان به اتفاق آٰرا انتقال وزارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی را محکوم و رد کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فلسطینی‌ها به اتفاق آرا با تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال وزارتخانه‌های این رژیم به بخش شرقی قدس اشغالی مخالفت کردند و گفتند: انتقال وزارتخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ این رژیم به بخش شرقی قدس مغایر با قوانین و میثاق‌های بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه عرب 48 نوشت: بر اساس گزارش منابع عبری چند روز پیش کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «نفتالی بنت» با انتقال وزارتخانه‌ها و ادارات این رژیم به شهر اشغالی قدس موافقت و بر اعمال تحریم‌های اقتصادی و مالی شدید علیه وزارتخانه‌هایی که از این تصمیم سرپیچی کنند، تأکید کرد.

این تحریم‌ها شامل عدم اعطای مجوز تعمیرات و خرید اثاثیه و تجهیزات برای این ادارات، پرداخت مالیات‌ها و اجاره‌های دو برابری خواهد بود.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که این تصمیم بر اساس دو قانون اساسی، یعنی « قدس پایتخت اسرائیل» و قانون مربوطه به « دولت» است که هر دو به صراحت اذعان می کنند که تمام ادارات این رژیم باید به قدس منتقل شوند.

در این باره «عدنان الحسینی» یکی از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: اقدام کابینه اسرائیل برای انتقال وزارتخانه ها و شرکت‌ها به قدس در چارچوب تایید این موضوع که قدس شرقی بخشی از پایتخت اسرائیل است، اتخاذ شد.

الحسینی در جمع خبرنگاران افزود: کابینه اسرائیل در راستای اجرای تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس ، به سمت تشدید تجاوزات علیه قدس و لغو هرگونه حضور یا حاکمیت رسمی فلسطین در این شهر حرکت می‌کند.

الحسینی تاکید کرد: با توجه به اینکه قدس شرقی مطابق با قوانین بین‌المللی منطقه‌ای اشغالی است،رهبران فلسطین در همه سطوح برای خنثی کردن این طرح اسرائیل حرکت می‌کنند.

عملیات استشهادی جدید در قدس اشغالی/شهادت جوان فلسطینی و زخمی شدن 2 صهیونیستدرخواست صهیونیست‌ها از دولت آمریکا درباره لبنان و حزب‌الله!دیدار نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

«عبدالله سیام» معاون فرماندار قدس در تشکیلات خودگردان فلسطین نیز به نوبه خود این تصمیم اسرائیل را محکوم کرد و آن را در چارچوب وحدت شهر قدس با بخشهای شرقی و غربی آن به عنوان پایتخت اسرائیل دانست.

سیام گفت که این اقدام نشانه خطرناکی از تاخیر ایالات متحده در پاسخ به درخواست فلسطینیان برای بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس شرقی است.

وی بازگشایی کنسولگری آمریکا را پاسخی مهم در این مرحله به گام‌های اسرائیلی دانست که به دنبال پر کردن مناطق شرقی بیت‌المقدس با این نهادهای شهرک‌سازی است که راه‌حل سیاسی و تشکیل دو کشور را در آینده غیرممکن می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتقال وزارتخانه ها رژیم صهیونیستی قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داده که حزب الله لبنان از ماه ژانویه تا فوریه حدود ۸۷۰ موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که حزب الله طی روز جاری بیش از یکصد موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها
  • حمله صهیونیست‌ها به مقر آنروا در قدس اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است