Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی صبح امروز پنجشنبه ٢٧ آبان از نمایشگاه دائمی شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری بازدید کرد. سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهور در این بازدید وزیر نفت را همراهی کرد.

حمایت وزارت نفت از شرکت های دانش بنیان

شرکت‌های دانش‌بنیان در سالن ۳۷A نمایشگاه بین‌المللی تهران، دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی با رویکرد صادرات ارایه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت گفت: صنعت نفت امروز با چالش‌های بزرگی روبه‌روست و اگر قرار است تحولی در این صنعت رخ دهد، بحث نیروی انسانی متخصص و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار حائز اهمیت است.

او بیان کرد: امروز در این نمایشگاه توانمندی‌های بسیاری در حوزه بالادست و پایین‌دست نفت مشاهده شد. بستر برای این شرکت‌ها مهیاست و بی‌شک وزارت نفت از این شرکت‌ها حمایت خواهد کرد.

وزیر نفت افزود: به معاونان و مدیران صنعت نیز گفته‌ام که باید نیازهای صنعت را روی میز گذاشت از این شرکت‌ها دعوت خواهیم کرد؛ بی‌تردید تحول بزرگی را می‌توانند در صنعت ایجاد کنند. بخش اعظمی از نیازهای صنعت نفت از این شرکت‌های دانش‌بنیان قابل تامین است. باید ریسک حمایت از این شرکت‌ها را بپذیریم و قول می‌دهم وزارت نفت این دوره حمایت گسترده‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشد.

لزوم کمک مردم در بهینه سازی مصرف گاز

اوجی در خصوص بهینه سازی مصرف گاز گفت:  دیروز حدود ۵۴۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و صنایع غیرتجاری مصرف شد که این مقدار در فصل پاییز سابقه نداشته است. از مشترکان خواهش می‌کنم که در بحث بهینه‌سازی مصرف گاز نهایت دقت و کمک را به شرکت ملی گاز کنند.

او بیان کرد:  با تدابیری که در بخش بالادست و پایین‌دست اندیشیده شده، تمام تلاش ما این است که مردم دچار چالش نشوند.

وزیر نفت افزود: مشترکانی که بهینه مصرف می‌کنند در سقف الگوی مصرف تشویق می‌شوند و آن دسته مشترکانی که بدمصرف هستند و خارج از الگوی مصرف هستند، با مصوبه‌ای که دیروز نیز در دولت مصوب شد، بی‌شک جریمه می‌شوند.

کد خبر 638330 برچسب‌ها جواد اوجی - وزیر نفت دانش بنیان وزارت نفت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جواد اوجی وزیر نفت دانش بنیان وزارت نفت شرکت های دانش بنیان شرکت ها وزارت نفت وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عیسی زارع پور از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه سیستم‌های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات و ارائه دهنده ربات‌های هوشمند تجزیه‌گر، با اعطای لوح سپاس، قدردانی کرد .  این دو شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند فعال هستند.   در متن این لوح آمده است: رشد پرشتاب و پایدار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرهون تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه علم و فناوری است که همگام با تحولات جهانی و با وجود چالش‌ها و مشکلات موجود، مسیرتوسعه و سربلندی ایران عزیز را هموار نموده اند. بدینوسیله از کوشش مجدانه و مساعی شما و سایر همکاران در طراحی و راه اندازی سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات پستی تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیق روز افزونتان را در مسیر پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم. لوح سپاس وزیر ارتباطات توسط محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مدیران این شرکت‌های دانش بنیان اعطا شد. نخستین ربات‌های تجزیه‌گر مرسولات پستی و سیستم تجزیه‌گر مرسولات پستی، اسفند پارسال با قابلیت تجزیه مرسولات به ۸۰ نقطه و سرعت ۹ هزار انواع پاکت پستی در ساعت را در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری