Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار فرمانده و جمعی از مسوولان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در آستانه هفته بسیج افزود: قدرت ما در این است که با ایمان باشیم و در تفکر بسیجی خیانت معنا ندارد.

وی گفت: برکت انقلاب اسلامی ما این است که در دامنش بسیج مستضعفین جهان قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بحث یک کشور نیست و استکبار جهانی جنایتی نبوده که انجام نداده باشند؛ هر جای دنیا که فتنه، آدم‌کشی، ویرانی، آدم‌سوزی و آوراگی است، پای استکبار جهانی در میان است و این بسیج مستضعفین است که از پای نخواهد نشست تا آرمان انبیا را به صحنه میدانی بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آنها فقط می‌خواهند با زور، مکر و حیله بر مردم مسلط باشند اما در نهایت خودشان از بین می‌روند و در گذشته نیز گفتند که جمهوری اسلامی کارش تمام است و هر روز فتنه‌گری داشتند اما چه کسی دارد از بین می‌رود؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: روزی که آنان (آمریکایی‌ها) به طبس حمله نظامی کردند تا از طریق دخالت نظامی، انقلاب اسلامی ایران را از پای دربیاورند، شکست مفتضحانه‌ای خوردند که کارتر گریه کرد.

وی اظهار داشت: دو یا سه سال قبل هم نه با زبان دپلماسی گفتند که ۱۳ آبان و ۹ دی نخواهد بود و ۲۲ بهمن تمام شد ولی آیا تمام شد؟ جالب اینجاست که مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را در همین زمان نوشتند.

امام جمعه بیرجند گفت: مردم مرحله به مرحله انقلاب کردند و این انقلاب در حدیت، قرآن و تاریخ ریشه دارد و وعده الهی است لذا مردم هزینه کردند و تا همین امروز پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: هرچه ‎خواستند حمله کنند، بترسانند یا توطئه کنند همه آنها خنثی شد و به کوری چشم بیگانه نظام جمهوری اسلامی برپا شد که نعمت بزرگی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اینجا نصف راه است و باید دولت اسلامی روی کار بیاید؛ دولت‌ها آمدند و خدمت هم کردند اما یک سویه، سلیقگی، حزبی، فردی و جناحی بود و قانون اساسی اسلام را پیاده نکردند.

وی افزود: انقلاب چیزی خارج از مردم نیست بلکه خود مردم هستند و دولت‌هایی آمدند که بدآموزی ایجاد و حزبی عمل کردند و گاهی در آنها نفوذی هم بود که مردم را بداخلاق و مشکل ایجاد کردند و آن امانت و صداقت تراز دولت رجایی و باهنر خدشه‌دار شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز دولتی آمده که در این مدت کوتاه، الحق خوب کار کرده و ما غیب نمی‌دانیم که فردا چه خواهد شد اما این دولت نقش خودش را عمل می‌کند و کار را هم باید همه انجام دهند.

وی گفت: در سیستم حکومتی ما فرقی بین مردم و مسوولان نیست، شرط آن است که از معیارهای انقلاب تخطی نکنند و آن معیار هم عدالت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: این کشور وقتی درست می‌شود که مردم احساس کنند دولت با صداقت و برنامه آن اجرای عدالت است.

وی گفت: درست است که بی‌عدالتی‌هایی ایجاد کردند و آن بی‌عدالتی‌ها عده‌ای را به سمت گرانفروشی، خیانت، فریب، تذویر، احکتار و سلب اعتماد واداشت اما اینها القائات دشمن ما بود برای اینکه ما را از داخل ضعیف کند.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه دزدی از بیت‌المال عاقبت بخیری ندارد افزود: در تفکر بسیجی خدمت به مردم، اسلام و نوع بشر حاکم است و مردم همان کشورهای غربی امروز منتظر شما هستند و آنها هم بحث عدالت دارند و این را از نامه‌های متعدد رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مردم کشورهای اروپایی از نظام سرمایه‌داری خسته شدند و به دنبال عدالت هستند گفت: در ماه‌های اخیر دیگران منتظر چیزهای دیگری بودند اما شرایط به نفع نظام و انقلاب و مردم جهان تغییر کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: با انتخابات ایران شرایط نظام، منطقه و جهان تغییر کرد و این دست خداوند بود که این کار شد لذا همه باید مثل دهه ۶۰ به اصل انقلاب برگردیم.

وی گفت: امروز از قدرت کمونیست به آن صورت خبری نیست، از صدام خبری نیست و مرتجعین منطقه به بن بست رسیدند لذا امروز یکه‌تاز میدان، اندیشه بسیجی برای نجات نوع بشر است.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: این تحریم‌ها، مسائل اقتصادی و گرانی‌هایی که ایجاد کردند همه در داخل و خارج، اما آنچه پیروز شد تفکر بسیجی بود که در آن شرایط سخت و آیه‌های یاس، با بستن کمر همت به سمت خدمت مومنانه و به سراغ طبقه ضعیف جامعه رفت.

وی گفت: رزمندگان ما با تفکر بسیجی صدام را در زندان‌های صدام شکست دادند و بسیج یک حرکت نجات‌بخش برای نوع بشر است که امیدواریم کشورهای اروپایی از صحنه خارج شوند و همه جا براساس عقل، فطرت و وحی و به نفع مردم اداره شود.

برچسب‌ها خراسان جنوبی هفته بسیج امام جمعه بیرجند سازمان بسیج مستضعفان سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی هفته بسیج امام جمعه بیرجند خراسان جنوبی هفته بسیج امام جمعه بیرجند سازمان بسیج مستضعفان سید علیرضا عبادی حجت الاسلام و المسلمین عبادی امام جمعه بیرجند خراسان جنوبی تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی

امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفای خود از امامت جمعه این شهر توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام اصغر عسکری گفت: بنده ۱۵ آذر سال ۹۸ به عنوان امام جمعه رفسنجان معرفی شدم و بنا را بر این گذاشتم که سه سال بیشتر نمانم؛ لذا چند ماه قبل از پایان دوره سه‌ساله در ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ استعفا دادم.
وی افزود: از طریق روال اداری استعفای خود را به کرمان دادم و کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد؛ لذا در سمیناری که در تهران برگزار شده بود استعفایم را تقدیم آقای حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور کردم.
او اظهار داشت: همان‌جا جلسه‌ای با هم داشتیم و امر کردند که تا آخر ۱۴۰۱ بمانید.
وی افزود: در پایان سال ۱۴۰۱ گفتند ۱۴۰۲ انتخابات مجلس است بمانید تا انتخابات برگزار شود و باز هم اطاعت کردیم؛ لذا در ابتدای امسال استعفای من مورد پذیرش قرار گرفت.
امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که بنده به جز دو دولت بنی‌صدر و مرحوم شهید رجایی با همه دولت‌ها کار کردم، ادامه داد: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.
عسکری افزود: دلیل استعفای خود را نوشته‌ام و این است که پاسخ عملی مثبتی به اندیشه متعالی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر جوان‌گرایی و واگذاری مسئولیت‌ها به جوان‌تر‌ها است.
وی گفت: من سال ۱۳۶۴ از طرف امام راحل (ره) امام جمعه کوهبنان شدم و تاکنون ۳۹ سال امام جمعه بودم.
او توضیح داد: هم در جهاد سازندگی و در آموزش و پرورش کار کرده‌ام؛ مردم چه گناهی کرده اند که فردی که ۴۰ سال کار کرده را تحمل کنند؟ گفتیم جوانی سرحال بیاید؛ یکی از مخاطبان حرف آقاخودمان هستیم.
عسکری ادامه داد: قرار بود قضیه محرمانه بماند و امروز آقای محی‌الدینی در مهریز از مردم این شهر خداحافظی و هفته آینده در رفسنجان معارفه شوند، اما قضیه لو رفت.
او گفت: پس از اصرار و پافشاری مردم، بنده پذیرفتم در خدمت شما باشم؛ از لطف و صمیمیت و بنده نوازی مردم رفسنجان تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی