Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا باغبانمنش معاون سیمای صداوسیمای فارس گفت: ویژه برنامه «مدرسه عشق» از ۲۹ تا ۴ آذر ساعت ۱۳:۳۰ از طریق گفتگو با اقشار مختلف بسیج همزمان از شبکه‌های شما و فارس روی آنتن می‌رود.

او با بیان اینکه برنامه‌های سیمای فارس از ۲۹ تا ۴ آذر به طور ویژه رنگ و بوی بسیج می‌گیرد افزود: ارتباط زنده با نخبگان بسیجی در شیراز و شهرستان‌های استان در خصوص دستاورد‌ها و موفقیت‌های علمی، ورزشی و اقتصادی در برنامه «صبح پارسی» ساعت ۸، دعوت از بانوان بسیجی موفق در عرصه‌های مختلف در برنامه «کاشانه مهر» ساعت ۱۰، دعوت از نخبگان بسیجی همراه با خانواده هایشان در برنامه شبانه «دلگشا» ساعت ۲۱:۱۵ از مهمترین این برنامه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیمای شبکه فارس اضافه کرد: پخش فیلم داستانی «مردم بالادست» برای نخستین بار با معرفی شهید امانی از شهدای شهرستان اقلید ساعت ۲۱:۱۵ پنج شنبه ۴ آذر و سریال «خوش رکاب» با موضوع موفقیت روحیه بسیجی در کار‌ها یکشنبه ۳۰ آبان، علاقه‌مندان به هنر‌های نمایشی را در هفته بسیج همراهی می‌کند.

باغبانمنش ادامه داد: برنامه پرمخاطب «خوشا شیراز» جمعه ۵ آذر همزمان با روز تشکیل بسیج مستضعفین با دعوت از هنرمندان و قهرمانان ورزشی بسیجی ساعت ۹ زنده از شبکه‌های شما و فارس پخش می‌شود.

معاون صدای صداوسیمای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس ویژه برنامه‌های مختلفی را برای بزرگداشت این هفته در نظر گرفته است گفت: برنامه «مدرسه عشق»، پخش نمایش‌هایی با حال و هوای تفکر و روحیه بسیجی، اطلاع رسانی به مردم در خصوص برنامه‌های هفته بسیج در نقاط مختلف استان از طریق ارتباط زنده با خبرنگاران در برنامه صبحگاهی «سلام کاکو»، گفتگو با اقتصاددانان بسیجی در برنامه «تکاپو»، مستند گزارشی «ایران ۶۲۶» با معرفی فعالیت‌های شاخص اقتصادی بسیجیان، برنامه «نوجوان و جوان» با دعوت از نوجوانان و جوانان بسیجی از مهمترین برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت این ایام است.

یاسرجمالی افزود: برنامه «شب چراغ» با معرفی فعالیت‌های هنری هفته بسیج و برنامه «نویسا» با معرفی نویسندگان برتر بسیجی از دیگر برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت هفته بسیج است.

علی خورشیدسوار معاون فضای مجازی صداوسیمای فارس نیز گفت:معاونت فضای مجازی با تهیه و تولید پادکست، موشن گرافی، بنر و ویدیوکلیپ‌هایی با نام‌های «جهاد گران بی مدعا» به منظور بازنمایی فرهنگ بسیج به عنوان یک فرهنگ راهگشا و مردمی برای حل مشکلات، «تولید وطن» با هدف معرفی دستاورد‌های کارآفرینی بسیجیان و تقطیع برنامه‌های سیما و صدا در هفته بسیج و انتشار آن‌ها در فضای مجازی با مخاطبان شبکه فارس است.

ابوالحسن کرمی معاون خبر صداوسیمای فارس هم گفت: پوشش رویداد‌های خبری هفته بسیج و تهیه گزارش‌های تولیدی به مناسبت این ایام با موضوع موفقیت‌ها و دستاورد‌های بسیج در عرصه‌های گوناگون و پخش آن‌ها در بخش‌های خبری ۱۱ و ۱۶ رادیو و ۱۶:۴۵، ۲۰:۴۵ و ۲۳:۱۵ تلویزیون از مهمترین برنامه‌های خبر فارس در هفته بسیج است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیمای فارس هفته بسیج صداوسیمای فارس هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز