Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@14:04:08 GMT

ابتلای ۱۱۲ نفر دیگر به کرونا در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۱۰۲۸

ابتلای ۱۱۲ نفر دیگر به کرونا در ایلام

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ابتلای۱۱۲نفر دیگر به کرونا در استان خبر داد.

دکتر «محمد کریمیان» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۲مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده و  شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۶۵ هزار و ۵۲۰ خبر داد.
وی گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته ۱مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان  داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۱۵۰نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰نفر بیمار کرونایی در استان بستری شده‌اند، گفت: هم‌اکنون ۱۱۱نفر بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

کریمیان تعداد بهبود یافتگان را ۶۴ هزار و ۱۸۸ نفر اعلام کرد و گفت: سه شهرستان استان هم‌اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام همه باهم علیه کرونا کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ساعت‌ها جست‌وجو گردشگران مفقوده شده خانم در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور گفت: پس از ۳ ساعت جست‌وجو، گردشگران مفقوده‌شده که خانم هستند، در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند.

اسماعیل شاه‌بیکی در گفت‌وگو با ایسنا از مفقودی ۵ گردشگر خانم در ارتفاعات روستای بوژان و تلاش ۲ تیم امداد و نجات کوهستان شعبه، جهت عملیات جست‌وجو خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز EOC استان مبنی‌بر مفقودی ۵ شهروند خانم در ارتفاعات روستای بوژان، ۲ تیم از نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان شعبه سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور عنوان کرد: ۵ خانم به همراه یک کودک که برای طبیعت‌گردی به ارتفاعات روستای بوژان رفته بودند، به دلیل باران و طوفان از ادامه مسیر باز مانده و به دلیل تاریکی هوا مسیر برگشت را گم کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش نجاتگران شعبه طی ۳ ساعت عملیات جست‌وجو موفق به برگرداندن این عزیزان به منطقه امن شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بیمار خاص ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • ۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند
  • آرمین زارعی بستری شد
  • پس از ساعت‌ها جست‌وجو گردشگران مفقوده شده خانم در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند
  • آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی
  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت