Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح آبخیزداری در کرسف شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توافقی که با معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری داشتیم مقرر شد از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه کشاورزی به ویژه در بحث نهاده های فناورانه حمایت های لازم به عمل آید.
وی همچنین با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی لازم را برای تولید و تامین محصولات اساسی و استراتژیک کشور انجام داده است، اظهار داشت: در همین راستا تامین نهاده های مورد نیاز صنعت دام و طیور از اولویت های اساسی وزراتخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: براساس دستور رییس جمهوری در تولید و تامین محصولات اساسی مورد نیاز مردم و ایجاد ثبات در بازار اهتمام لازم را خواهیم داشت.
وزیر جهاد کشاورزی همچنین از برنامه ریزی برای تامین میوه شب عید کشور خبر داد و گفت: فعالیت ها در این زمینه از ۲ هفته پیش آغاز شده است.
ساداتی نژاد در ادامه از زنجان به عنوان استانی پیشرو در کشاورزی علمی و صیانت از عرصه های طبیعی و همچنین احرای طرح کاداستر نام برد.

همه اراضی کشاورزی زنجان تا پایان سال ۱۴۰۲ صاحب سند می‌شوند

وزیر جهاد کشاورزی که به عنوان نماینده رییس جمهوری در دهمین سفر استانی به زنجان، در شهرستان خدابنده حضور یافته است، همچنین در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: با تکمیل طرح کاداستر و رفع تداخلات اراضی، همه اراضی کشاورزی زنجان تا پایان سال ۱۴۰۲ صاحب سند می شوند.
وی افزود: زنجان در حوزه طرح کاداستر و رفع تداخلات اراضی استانی پیشرو است.
ساداتی نژاد اظهار داشت: طرح های آبخیزداری از ضروریات کشور است و به تقویت منابع آب و خاک کمک می کند و تقویت طرح های این بخش از اولویت های وزرات جهاد کشاورزی است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با هدف تقویت کشاورزی زنجان تسهیلات بانک کشاورزی به حوزه دامپروری این شهرستان بدون سقف خواهد بود.
وی افزود: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به زنجان اعتبارات خوبی نیز به حوزه های آبخیزداری و توسعه گلخانه ها در این استان اختصاص می یابد.

به گزارش ایرنا رییس‌جمهوری پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه در دهمین سفر استانی خود به زنجان سفر کرده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی وزیر کشاورزی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری زنجان پروندهٔ خبری استان زنجان میزبان دهمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزیر کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی وزیر کشاورزی زنجان جهاد کشاورزی ساداتی نژاد رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است

آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم وحدت و مقاومت را در جهان بشریت به اهتزازدر آورده، اظهار داشت: ابتدا باید اشاره ای به تقریب در جمهوری اسلامی داشت، چرا که وحدت و تقریب سند بزرگی برای ایران اسلامی به عنوان پرچم دار تقریب و عمل کننده به حرف است و ما این مسئله را در وعده صادق مشاهده کردیم.

 امام جمعه سابق بندرعباس، افزود: نکته ای که جهان بشریت و مردم ایران اسلامی باید بدان توجه داشته باشند این است که تنها کشوری که تقریب را فریاد می زند جمهوری اسلامی است که بعد از امام عزیز، امروز به دست رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

این عالم شیعه پیرامون مسئله فلسطین و اولویت اول جهان اسلام، اذعان داشت: امام راحل(ره) از ابتدا مسئله فلسطین را در اولویت جهان اسلام قرار داده است؛  بنده خدمت مرحوم آیت الله تسخیری(ره) سفری به کنیا داشتیم امام جمعه کنیا می گفت، ارادت ما به امام(ره) از آنجا بیشتر شد که فلسطین را مسئله اول جهان اسلام قرار دادند.

نماینده سابق ولی فقیه در استان هرمزگان، عنوان کرد: ملت های مسلمان با آمدن در خیابان ها و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین موجب شدند تا اسلام در جهان امروزی به این نقطه برسد و فلسطین کنونی قدرتی بر علیه استکبار جهانی و غزه قهرمان افتخار آفرین شود.

 وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: " إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا" تا سختی نباشد راحتی نیست؛ به طور قطع ملت مظلوم فلسطین و خصوصا غزه پیروز خواهند بود چراکه بعد از هر سختی و مقاومت، راحتی خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب به طور مکرر حمایت های بی دریغ خویش را اعلام کرده اند، مردم غزه انشاالله راهشان را ادامه می دهند، چراکه پیروزی قطعا با آنها خواهد بود و امیدواریم فرزندان اسلام در اقصی نقاط عالم ریشه فساد را بخشکانند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است