Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون امروز در جریان دهمین سفر استانی رییس جمهوری به نمایندگی از هیات دولت به شهرستان خرمدره سفر کرده است.

عبدالملکی در این بازدید، یک واحد تولیدی را با ۲ هزارو ۲۰۰ مترمربع زیربنا و هفت هزار مترمربع مساحت در زمینه تولید انواع شمش فولادی افتتاح کرد.

این طرح در فاز اول برای ۹۰ نفر اشتغالزایی دارد و در طرح توسعه خود برای ۳۱۰ نفر اشتغالزایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان سرمایه گذاری این طرح، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است و ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن شمش فولادی را در سال دارد.

مدیرعامل این شرکت در این مراسم گفت: با مشکل جدی تامین برق مواجه هستیم و اگر این مشکل رفع شود برای اشتغال هزار نفر اقدام خواهیم کرد.

رضا حق وردی لو گفت: صفر تا صد این پروژه با استفاده از دانش بومی انجام شده است و برای افتتاح طرح توسعه خود نیاز به هیچ تسهیلات و سرمایه بانکی نداریم.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان پروندهٔ خبری استان زنجان میزبان دهمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی در جریان بازدید از غرفه واحد‌های تولیدی استان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور که با عنوان ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.

او تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازار‌های جدید و توسعه بازار‌های صادراتی موجود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت برای حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو، از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده است که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی اضافه کرد: در سال گذشته از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شده است که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

او، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند