Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:52:04 GMT

تعداد تخت‌های بیمارستانی در طارم ۲ برابر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۱۲۶۳

تعداد تخت‌های بیمارستانی در طارم ۲ برابر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان بهرام عین‌الهی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طارم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و همچنین مدافعان سلامت بر لزوم الگوگیری از این عزیزان در راه ایفای وظایف تاکید و اظهار کرد: مردم این دیار به مومن زحمت کش بودن مشهور هستند و از حضور در بین ایم مردم خرسند هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وزیر بهداشت با تشریح سختی‌های کشور در شرایط فعلی افزود: دشمن چهل سال   است که به هر بهانه‌ای برای ما مشکل ایجاد می‌کند.
 وی بهترین راه برون رفت از مشکلات فعلی را کار و تلاش دانست و تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان فرمودند، راه مقابله با مشکلات کنونی کشور اثبات جمله (ما می‌توانیم) است کما اینکه در طول تاریخ نشان داده‌ایم که هر موقع توانمند بودیم موفق عمل کرده‌ایم.
 عین‌اللهی جوانان علاقه‌مند و پرتلاش کشور را امید آینده کشور دانست و گفت: با توجه به اینکه دشمن همین جوانان را هدف قرار گرفته است، بنابراین باید نسبت به موضوع جوانان و برنامه‌ریزی برای آنان حساس باشیم.
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه دولت با نادیده گرفتن مشکلات درصدد برنامه‌ریزی برای بهبود اوضاع کشور است، افزود: تزریق ۱۰۰ میلیون دوز واکسن طی ۱۰۰ روز از جمله این اقدامات است که اگر همراهی و مشارکت مردم نبود، انجام آن یک سال زمان می‌برد.
 وی مقابله با تلاش دشمن برای تزریق ناامیدی در جامعه را از وظایف همگانی دانست و گفت یادمان باشد هر جا مردم همراهی کردند توانستیم موفق عمل کنیم.
 عین اللهی مشکل اصلی حوزه بهداشت و درمان کشور را ناشی از ضعف بهداشت عنوان کرد و ادامه داد: گام نخست بعد از پایان کرونا تلاش برای ارتقای بهداشت در سطح جامعه خواهد بود.
 وی با بیان اینکه سطح بهداشت فعلی از عوامل افزایش بیماری در سطح جامعه محسوب می‌شود، افزود: یادمان باشد بیماری معلول است، بنابراین باید نسبت به رفع علت‌ها که ارتقای سطح بهداشت جامعه است تلاش شود.
وزیر بهداشت خوداتکایی تولیدات دارویی و تجهیزات را از دیگر برنامه‌های دولت در آینده دانست و گفت ما نباید دستمان به سمت خارج از کشور دراز باشد.
 وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ۹۷ درصد از نیازهای دارویی در داخل کشور تولید می‌شود، ادامه داد: باید متوجه باشیم که همین سه درصد نیاز ما به خارج کشور بخش اعظم بودجه‌های ما را به سمت خود می‌برد بنابراین باید برای خودکفایی در این حوزه تلاش کنیم. 
وی مطالب مطرح شده در جلسه ازجمله مشکل آب اشاره و تاکید کرد: همه این مسائل بعد از جمع‌آوری در شورای اداری استان مطرح خواهد شد.
عین‌اللهی از برنامه‌ریزی برای دو برابر شدن تعداد تخت‌های بیمارستان در طارم خبر داد و گفت:  تعداد ۳۲ تخت این بیمارستان به ۶۴ تخت افزایش می‌یابد.
عین‌‌الهی ادامه داد: تلاش می‌شود،  دستگاه سی تی اسکن و همچنین توسعه بخش اورژانس بیمارستان هم در دستور کار  وزارتخانه قرار دارد.
 وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در بیمارستان آب‌بردر منطقه بسیار خوبی قرار گرفته است، افزود: توسعه  این بیمارستان در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان وزیر بهداشت بهداشت مدافعان حرم وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: با صدور مجوزهای جدید تاسیس، تعداد داروخانه‌ها در شهرستان خوی به بیش از دو برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی از انبار دارویی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

حسین حبیب‌زاده در این بازدید اظهار کرد: طی دو سال گذشته به ۳۰ داروخانه جدید مجوز تأسیس صادر شده است.

وی افزود: با صدور مجوزهای جدید شمار داروخانه‌های این شهرستان از ۲۸ به ۵۸ داروخانه رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی گفت: با افزایش دو برابری تعداد داروخانه‌های خوی روند توزیع و تأمین دارو در شهرستان به استانداردها و شاخص‌های لازم نزدیک شد.

حبیب‌زاده ادامه داد: در این مدت همچنین با راه‌اندازی یک داروخانه شبانه‌روزی جدید تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی شهرستان نیز به ۹ داروخانه رسیده است.

کد خبر 748035

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • چند بار باید دستان خود را بشوئید؟
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی