Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین، نرجس سلیمانی با بیان اینکه نگاه شورای ششم به زنان و مسائل آنها براساس عدالت، حقوق اسلامی و فارغ از هرگونه نگاه جنسیت‌گرایی است، ادامه داد: رئیس جمهور، دستوری خطاب به خانم خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای محرومیت‌زدایی زنان و تدوین یک برنامه عملیاتی دادند که متن کامل آن را مطالعه نکردم اما تصورم این است که رئیس‌جمهور خواستار تدوین برنامه‌ای قابل اجرا و مناسب برای حقوق بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: اگر خاطرتان باشد، در شروع کار شورا ما برای تعیین شهردار حتی یک خانم هم معرفی کردیم و این دوره از شورا  درصدد  این است که قدم‌های مناسبی برای بانوان بردارد؛ زیرا قشر مهم جامعه هستند و باید این موضوع بیشتر دیده شود، در شورای ششم چنین موضوعاتی جبران خواهد شد.

سلیمانی یادآور شد: متاسفانه وضعیت جسمی، روحی و روانی بانوان مطلوب نیست البته مدیریت شهری در دوره های قبل سعی کرده که دغدغه خود را با ایجاد مجموعه هایی همچون شهربانو و ستاد توانمندی خانواده و بانوان نشان دهد اما از نظر ما کافی نیست. مشکلات و موضوعات مربوط به بانوان باید در سطح نگاه ملی باشد که اراده ملی می طلبد تا بهتر مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 638301 برچسب‌ها حقوق زنان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شهرداری شهردار شورای شهر زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق زنان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شهرداری شهردار شورای شهر زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟

به گزارش خبرآنلاین، نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که طی ۹ سال درمان و تحت‌نظر بودن، در میان زنانی که سطح ویتامین D کافی داشتند، گزارشات ابتلا به سطان سینه [نسبت به زنانی که کمبود ویتامین D داشتند]، به حداقل رسیده است.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D ممکن است در سرطان سینه نقش داشته باشد؛ بخصوص در میان اقلیت‌ها. محققان دریافتند زنان سیاه‌پوست آمریکایی و اسپانیایی‌تبار با سطوح پایین ویتامین D نسبت به زنانی که سطح ویتامین D کافی دارند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند. یافته‌ها نشان می‌دهد که ویتامین D در محافظت از این گروه از زنان در برابر سرطان سینه نقش دارد.

در طی یک پیگیری متوسط ۹ ساله، زنانی که سطح ویتامین D کافی داشتند، ۲۱ درصد کمتر از زنان دارای کمبود ویتامین D، به سرطان سینه مبتلا شدند.

ارتباط بین ویتامین D و خطر ابتلا به سرطان سینه در میان زنان اسپانیایی‌تبار قوی‌تر بود، زیرا در صورت داشتن سطوح کافی ویتامین دی، ۴۸ درصد کمتر به سرطان سینه مبتلا می‌شدند.

بر اساس این مطالعه، زنان سیاه‌پوست در صورت داشتن سطوح کافی ویتامین دی، ۱۱ درصد کمتر به سرطان سینه مبتلا می‌شوند.

منبع: upi

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901089

دیگر خبرها

  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟