Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر سنجی با معرفی بهترین بازیکنان هفته دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نوشت: غول‌های قاره‌ کهن مانند ایران، کره جنوبی و عربستان سعودی با رقابتی فشرده برای صعود به جام جهانی فوتبال  ۲۰۲۲ نمایش‌های انفرادی فوق‌العاده‌ای داشتند و برای زنده نگه داشتن امیدهای خود جنگیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین هشت نفر از بهترین‌های هفته در این رقابت‌ها را انتخاب کردیم که نخستین آن سردار آزمون است.

با عدم حضور مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی فوتبال، فشار روی سردار آزمون برای زدن گل‌های ایران حتی از حد معمول بیشتر بود، اما ستاره زنیت روسیه نقش مهمی در هر ۲ پیروزی تیم ملی در هفته گذشته داشت.

او در دقیقه ۹۱ گل تساوی را به ثمر رساند و یک بازگشت شگفت‌انگیز دیرهنگام مقابل لبنان را رقم زد. سپس در دیدار مقابل سوریه گلی را به ثمر رساند تا تیمش را در فاصله نزدیکی از صعود به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دهد.

دومین نامزد نیز جونیا ایتو ستاره بلژیکی است که نقش موثری در بازی‌های ژاپن در این رقابت‌ها داشت.

عبدالله العمری سومین بازیکن تیم ملی عربستان است که عنوان بهترین را کسب می‌کند. وی یک امتیاز ارزشمند برابر استرالیا کسب کرد و در دیدار برابر ویتنام هم دروازه خود را بسته نگاه داشت.  

سون هیونگ مین کاپیتان تیم ملی کره جنوبی نیز عملکرد درخشانی در این رقابت‌ها داشت و توانست مقابل عراقی‌ها ۳ گل به ثمر برساند و حتی یک پنالتی را تبدیل به گل کرد تا آمار گل‌های بین المللی خود را به عدد ۳۰ برساند.

مهندسالم ۳۶ ساله هم در سال ۲۰۱۸ به تیم ملی امارات پیوست و او در دیدار برابر کره که به شکست منجر شد، حضور نداشت اما در بازی برابر لبنان عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان داد.

نامزد دیگر «وو لی» از تیم ملی چین است که به عنوان ستاره چین در بازی برابر عمان و استرالیا معرفی شد. وی موفق شد در هر ۲ بازی برای تیم خود گلزنی کند.

مت رایان دروازه بان تیم ملی استرالیا نیز توانست در دیدار برابر عربستان دروازه خود را بسته نگاه دارد و این تیم را متوقف کند.

تیم ملی سوریه نیز پس از ۶ دیدار در گروه اول هنوز موفق به برد هیچ تیمی نشد اما عمر السوما مهاجم این تیم در تساوی برابر سوریه نقش مهمی داشت. تک گل او در این رقابت‌ها برای برتری برابر عراق موثر نبود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون تیم ملی فوتبال جام جهانی 2022 قطر سردار آزمون رقابت ها جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟

به گزارش قدس آنلاین ، رم تمریناتش  را برای بازی یکشنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد. 

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود.  در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس