Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه کاشان گفت: برگزاری فریضه نماز جماعت باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان و همچنین در کارخانجات به منظور تشویق کارگران به حضور در این فریضه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر مرتضایی در نشست شورای اقامه نماز شهرستان که با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه برگزار شد، اظهار کرد: نماز جماعت به عنوان فریضه مهم دینی می‌تواند در ادارات شهرستان باعث وحدت، همکاری و بهبود کیفیت کار در خدمت رسانی بهتر به مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به رؤسای ادارات و ارگان‌های شهرستان کاشان گفت: باید نمازخانه‌های ادارات شرایط مناسبی برای نمازگزاران و ارباب رجوع از لحاظ کیفی داشته و بهترین فضای اداره به امر برگزاری نماز جماعت اختصاص یابد.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: برگزاری فریضه نماز جماعت باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان و همچنین در کارخانجات به منظور تشویق کارگران به حضور در این فریضه انجام شود.

مرتضایی اضافه کرد: مدیران شرکت‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت برگزاری نماز جماعت، مباحث و مسائل مهم کاری مجموعه را به اطلاع کارگران رسانده و نتایج بهتری از کار آنها بگیرند.

وی افزود: امامان جماعت در ادارات، ارگان‌ها و مساجد باید به نحو شایسته مورد تکریم و توجه قرار گیرد و همچنین فریضه نماز جماعت به صورت منظم و در ساعت مشخص برگزار شود.

فرماندار ویژه کاشان به حضور سرزده خود در ادارات و همچنین شرکت در نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی را از جمله برنامه‌های هفتگی خود عنوان کرد.

کد خبر 536286

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار ویژه کاشان کاشان نماز جماعت برگزاری نماز جماعت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه