Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به پلمب اماکن این مجموعه بیانیه‌ای را صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به پلمب اماکن در اختیار این فدراسیون، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

در این بیانیه آمده است:

«شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در تاریخ 23 آبان سال جاری نامه‌ای را برای فدراسیون ژیمناستیک ارسال کرد مبنی بر اینکه این فدراسیون مبلغی در حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان به این شرکت بدهکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فدراسیون ژیمناستیک برای پیگیری این نامه و اطلاع از دلیل درخواست این رقم نجومی در شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی حاضر شد و برای این درخواست نامه‌ای کتبی به شماره 256/25/0466 به تاریخ 23 آبان سال جاری نیز ارائه داد. (تصویر نامه در ادامه قابل مشاهده است)؛ اما مسئولان این شرکت اعلام کردند اطلاعی از این که چرا چنین رقمی به عنوان بدهی به فدراسیون ژیمناستیک اعلام شده ندارند و قرار شد در روز شنبه هفته آینده ریز بدهی فدراسیون ژیمناستیک به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به این فدراسیون اعلام شود؛ اما در فاصله 3 روز که تا روز شنبه باقی مانده بود این شرکت اقدام به پلمب اماکن فدراسیون ژیمناستیک کرد.

نکته قابل توجه اینکه حدود 9 ماه پیش فدراسیون ژیمناستیک مبلغ 850 میلیون تومان به حساب شرکت توسعه اماکن ورزشی واریز کرد؛ این در حالیست که طبق دستورالعمل ابلاغ شده توسط وزارت ورزش و جوانان، اماکن تخصصی دولتی که سالن‌های ژیمناستیک هم مشمول آن می‌شوند (تصویر این دستورالعمل در ادامه قابل مشاهده است) در دوران کرونا از معافیت 100 درصدی در پرداخت اجاره بها برخوردار هستند. با وجود این معافیت و همینطور پیگیری فدراسیون ژیمناستیک برای مشخص شدن رقم واقعی بدهی، این شرکت بدون هیچ نامه کتبی اقدام به تعطیلی این اماکن اقدام کرد.

ابهام دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که با توجه به اینکه تعداد زیادی از فدراسیون‌ها به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بدهکار هستند آیا در این مدت اخیر چنین اقدامی علیه آنها صورت گرفته؟ در صورتی که پاسخ به این سوال مثبت است خواهشمند است اسامی فدراسیون‌های دیگر که اماکن آنها پلمب شده اعلام شود تا از هر گونه ایجاد شائبه مبنی بر این که این اقدام شرکت توسعه در ادامه برخی اقدامات دیگر همچون قطع بودجه فدراسیون، جلوگیری از اعزام تیم ملی ژیمناستیک هنری به مسابقات جهانی و ... است جلوگیری شود. هر چند چنین اقداماتی تحت هر شرایطی و علیه هر فدراسیونی نسنجیده و خلاف مصالح ورزشی کشور محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بدون انجام هیچ گونه تشریفات قانونی و بدون ارائه هیچ ابلاغ کتبی اقدام به پلمب اماکن ورزشی فدراسیون ژیمناستیک کرد. بر همین اساس وکیل قانونی فدراسیون ژیمناستیک در حال پیگیری این مسئله از طریق مراجع ذیربط است.»

پلمب سالن ژیمناستیک ورزشگاه شیرودی/ پای بدهی به شرکت توسعه در میان است؟

سجادی: به دلیل مدیریت پراشتباه فدراسیون در ژیمناستیک سهمیه نگرفتیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک ژیمناستیک شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی فدراسیون ژیمناستیک پلمب اماکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری، ۲٠ هزار و ۶۲۶ نفر از اماکن تاریخی شهرداری بازدید کرده‌اند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هریک منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبه‌رو شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این مکان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلاب‌گیری، شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم، به نحوی که طی این دو روز ۳۹۰۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.

فرجی اضافه کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع‌دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.

وی افزود: طی این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

کد خبر 750994

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی