Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه محوری در این شهرستان در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی مختاری روز پنج‌شنبه ۲۷ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و نهادی است که در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب حضوری پرافتخار داشته و خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در طول سال‌های تشکیل بسیج همواره این نهاد خلأها را پر کرده است و در طول دفاع مقدس نیز رشادت‌های بسیج کشور را نجات داد.
مختاری ادامه داد: بعد از جنگ نیز در حوزه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و در بحران‌ها مانند سیل، زلزله و کرونا بسیج حضور فعال و موثر داشته و دارد.
وی با بیان این‌که بسیج ریشه در تفکر و فرهنگ عاشورا و دینی ما دارد و برکات این نهاد مقدس در طول این چند دهه بر همگان مشخص شده است، تاکید کرد: امام راحل با دوراندیشی خاص خود نهاد بسیج را ایجاد کرد و این نهاد مردمی را لشکر مخلص خدا نامید که نشان دهنده اهمیت این نهاد مردمی است.
مختاری افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج نیرویی کارآمد برای همه عرصه‌های انقلاب است و همه جا حضور دارد و مجموعه‌ای از پاک‌ترین و آماده به کارترین جوان‌ها است که به کمک مردم می آید.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه یادآوری کرد: در هفته بسیج ۱۱۰ عنوان برنامه محوری توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، ادارات و اقشار مختلف مردم در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را خدمات‌رسانی و معرفی خدمات بسیج به عموم مردم عنوان کرد و گفت: شعاری که برای هفته بسیج امسال در نظر گرفته شده «بسیج پاره تن مردم» است.
مختاری بیان کرد: دیدار با امام جمعه، همایش روحانیون بسیجی در حوزه علمیه و برگزاری نشست‌های بصیرتی و چهار یادواره شهدا در این هفته انجام می‌شود.
به گفته‌ی وی رزمایش جهادگران و اعزام گروه‌های جهادی در این هفته انجام می‌شود و چهار پروژه خانه عالم و ۶ طرح آب‌رسانی افتتاح می‌شود و زنگ بسیج، رزمایش کمک‌های مومنانه، اعزام گروه جهادی پزشکان به مناطق محروم و میز خدمت و غیره را از جمله برنامه‌های قابل اجرا در شهرستان عنوان کرد.
وی با اشاره به این‌که ۱۸۰ گروه جهادی در شهرستان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: حدود ۵۲۰ نفر از بسیجیان هم‌چنان در طرح شهید سلیمانی مشغول به فعالیت هستند و در پایگاه‌های تزریق واکسن شهرستان کار می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان این‌که در دو سال گذشته دوهزار و ۵۰۰ شغل توسط سپاه شهرستان ایجاد شده که در بخش مشاغل خانگی و کوچک روستایی بوده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۳ هزار بسته معیشتی در چندین مرحله در شهرستان بین‌ نیازمندان توزیع شده است.
مختاری در خاتمه یادآوری کرد: اقدامات عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در نقاط محروم شهرستان در حال اجرا است و در این هفته چندین طرح خدماتی در این مناطق افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران استانی شهرستانها هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه در گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود:۱۴ تا ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳ هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی می‌شود.
وی از اجرای رزمایش خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
سرهنگ احمد ابراهیمی، شعار هفته بسیج سازندگی امسال را «همه باهم بسیج خدمت رسانی» اعلام کرد و گفت: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومان،۱۷ طرح آب رسانی، برپایی میز خدمت، اهدای۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌های در هفته بسیج سازندگی در گیلان است. 

‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار مسکن از سوی بسیج سازندگی گیلان با کمک خیران برای محرومان ساخته شده است، افزود: ۷۰۰ مسکن محرومان نیز در حال حاضر در دست ساخت است.
وی همچنین به آبرسانی در مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آب رسانی ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی واگذار شد که از این تعداد در ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ازآب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
سرهنگ احمد ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت راه اندازی شده است و این صندوق‌ها تسهیلات بدون بهره دربخش‌های مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه به افراد خدمت رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود