Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی زرقانی صبح امروز در نشست مطبوعاتی تشریح برنامه‌های هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات بسیج طی سال‌های اخیر خدمت در حوزه اجتماعی بوده به‌طوری‌که از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان ۴۹ سری جهیزیه طی دو مرحله به ارزش ۴۵۷ میلیون تومان برای خانواده‌های نیازمند توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تهیه و توزیع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه قوچان بابیان این موضوع که پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج نیز امسال ۳ هزار و ۴۵۰ مورد کمک مؤمنانه به ارزش ۹۳۵ میلیون تومان انجام داده‌اند، تصریح کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه نیز تاکنون ۴۸۰ مورد بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان را توزیع کرده است.

وی اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در راستای ارائه خدمات به مردم را یکی از رویکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۸ درصد برای ۱۴ نفر و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره برای ۲۱ نفر اعطا شد.

زرقانی ادامه داد: طی توافق مشترک با کمیته امداد امام(ره) نیز به‌منظور اشتغال‌زایی، ۲۰ نفر معرفی‌شده‌اند که یک میلیارد تومان تسهیلات به آنان اعطا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به اینکه بسیج متعلق به همه ملت ایران بوده و وابسته به گروه یا جمعیت خاصی نیست، بیان کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مخاطب اصلی مردم، جوانان و صحنه‌های میانی جامعه هستند زیرا در طول انقلاب همیشه پای‌کار بوده و همراهی داشته‌اند بنابراین شعار محوری هفته بسیج در سال جاری «بسیج پاره تن مردم» تعیین‌شده است.

وی با تأکید بر این مطلب که بسیج یک تشکیلات مردمی بوده و باید مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب، مردم را برای نقش‌آفرینی آماده کرده تا در حوزه جامعه‌سازی و رسیدن به تمدن اسلامی آماده باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران می‌دانند و این کمترین تعبیری بوده که مقدس و بزرگ قلمداد شود زیرا این نیرو، نظام و دستاوردهای آن را حفظ می‌کند.

زرقانی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در قوچان افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، تجلیل از برترین‌های بسیج، رزمایش اقتدار بسیجیان، افتتاح مرکز رشد بسیج و طرح‌های بسیج سازندگی، ویزیت رایگان در حاشیه شهر و روستاهای نیازمند، برپایی میز خدمت با محوریت بسیج توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان به شمار می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان یکی از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان را افتتاح خانه معسرین دانست و خاطرنشان کرد: یک واحد مسکونی به‌صورت مشارکتی توسط بهزیستی و بسیج سازندگی در روستای نسیم‌آباد و یک واحد نیز در فرخان علیا با کمک گروه‌های جهادی ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی ادامه داد: بازسازی قنوات یکی از نیازهای اصلی این شهرستان بوده که اخیراً اعتباراتی برای مرمت و لایروبی قنات‌ها پیش‌بینی‌شده تا علاوه بر رفع مشکل آبی بتوان خوشحالی را در میان کشاورزان آورد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه قوچان هفته بسیج 1400 قوچان میلیون تومان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دست نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

پرویز محمدنژاد با بیان اینکه تعامل بانک‌ها با صنعت نفت، همکاری برد - برد تلقی می‌شود، به خبرنگار شانا گفت: ایجاد و تقویت سازوکارهای حضور نظام بانکی در صنعت نفت، افزون بر پرکردن خلأ کمبود منابع مالی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت، موجب کارآمدی و سودآوری پایدار و اقتصادی نظام بانکی کشور می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید سرمایه‌های سرگردان در حوزه‌های مسکن، خودرو و... را به سوی صنعت به‌ویژه صنعت نفت سوق داد، افزود: هدایت منابع بانک‌ها به سمت پیشران و لوکوموتیو اقتصاد ایران بدون تردید به سامان‌دهی و نقش‌آفرینی مثبت بانک‌ها در نظام اقتصادی کشور منجر می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: حضور سودآور و منطقی بانک‌ها در صنعت نفت و گاز، زمینه‌ساز تقویت توانمندی بانک‌ها برای حضور پایدار در این صنعت و سودآوری پایدار برای بانک‌ها می‌شود. این شرایط نه‌تنها به تقویت نظام بانکی و رضایت سهام‌داران آن‌ها منجر می‌شود، بلکه اقتصاد ملی به‌ویژه بازار سرمایه را در مسیر رشد و رونق قرار می‌دهد.

محمدنژاد اظهار کرد: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دستی نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند