Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:44:59 GMT

میلان در آستانه نهایی‌کردن دو تمدید قرارداد مهم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۲۰۴۵

میلان در آستانه نهایی‌کردن دو تمدید قرارداد مهم

باشگاه میلان کار تمدید قرارداد با استفانو پیولی را تمام کرده و این خبر به زودی اعلام خواهد شد. مذاکرات با رومانیولی هم خوب پیش می رود.

به گزارش "ورزش سه"، تا قبل از آمدن استفانو پیولی به میلان این تیم در اواسط جدول حضور داشت و با روزهای خوش خود فاصله گرفته بود. با این حال پس از روی کار آمدن این سرمربی ایتالیایی اوضاع برای روسونری تغییر کرد، تا جایی که دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا فصل گذشته دوباره بعد از سال‌ها جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

نتایج درخشان میلان تحت هدایت استفانو پیولی در این فصل نیز ادامه داشته و آنها در حال حاضر تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم جدول قرار دارند؛ در واقع با ادامه این روند اصلا بعید نیست که میلان شانس زیادی برای فتح اسکودتو داشته باشد.

از هفته ها پیش صحبت از مذاکرات با پیولی برای تمدید قرارداد بود و ساعاتی پیش فابریتزیو رومانو خبرنگار نقل و انتقالاتی مشهور اسکای اسپورتس خبر از توافق نهایی دو طرف داد. طبق این گزارش، خبر رسمی تمدید قرارداد پیولی به زودی اعلام خواهد شد و او تا 2024 ماندنی است.

 

 

 

 

همچنین میلان در مذاکره با مینو رایولا مدیر برنامه های السیو رومانیولی است تا قرارداد این مدافع ملی پوش را نیز تمدید کند. قرارداد او در پایان فصل تمام خواهد شد و مذاکرات روند خوبی را طی می کند..

 

 

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان الساندرو رومانیولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان تمدید قرارداد استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!

دلیل عدم تمایل WWE به ادامه همکاری با ستاره NXT فاش شد.

تریپل اچ در کنفرانس خبری پس از رویداد بکلش با رد برخی شایعات اعلام کرد که درو گولاک از WWE اخراج نشده است.

طرفداری | منابع مختلفی از داخل WWE و NXT به رسانه Fightful Select اطلاع دادند که گولاک همچنان تحت قرارداد WWE است، اما تنها یک ماه از اعتبار این قرارداد باقی مانده و تمایلی به تمدید آن وجود ندارد. به نظر دو عامل بیشتر از هر چیز در اتخاذ این تصمیم نقش داشتند.

دلیل اول مطرح شدن نام گولاک در شکایت ستاره سابق WWE، راندا روزی از برخی عوامل این کمپانی است و دلیل دوم شکایت‌های متعدد برخی استعدادهای NXT از آسیب زدن‌های گولاک در حین مسابقات و تهدید آنها در صورت گزارش دادن این موارد است.

یکی از استعدادهای NXT گولاک را فردی عجیب توصیف کرد که با قلدری کردن سعی در آزمایش دیگران دارد. همین دلایل به نظر کافی هستند تا با وجود تمایل گولاک به ادامه دادن با اولین کمپانی کشتی کچ جهان، قراردادش تمدید نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان