Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی، افزایش و توسعه باند فرودگاه زنجان را از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس‌جمهور به استان زنجان دانست.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه‌های حوزه راه جزو طرح‌های مهم و تاثیرگزار در کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: همه تلاش مسئولان این است که در این زمینه کم‌ترین دغدغه را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با یادآوری اینکه پروژه خط آهن زنجان به قزوین یکی از پروژه‌های مهم در کشور به شمار می‌رود، افزود: به همین خاطر تلاش دولت و نمایندگان مجلس این است که طرح جامع حمل و نقل کشور در بخش جاده‌ای، ریلی و هوایی بررسی شود.

قاسمی با تاکید بر اینکه تلاش دولت بر اتمام پروژه‌های ریلی در کشور است، تصریح کرد: در همین راستا حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط دوم راه‌آهن زنجان به قزوین مورد نیاز است که خوشبختانه توافقات لازم برای تخصیص این اعتبار در سفر امروز رئیس‌جمهور به استان زنجان انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و توسعه راه‌های مواصلاتی استان زنجان در سفر امروز رئیس‌جمهور خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن نیز امروز حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است و این خود باعث رونق اقتصادی در این منطقه خواهد شد.

قاسمی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های ریلی کشور یادآور شد: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات، برخی از پروژه‌های مهم ریلی در کشور نیمه‌تمام باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرودگاه زنجان مجلس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی

پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند.این سفر به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا و با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام شده است.علاوه‌ بر این در این سفر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور سریلانکا و حتی جهان که توسط شرکت‌های ایرانی ساخته شده افتتاح شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • سفر به قلب سریلانکا
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا