Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@14:47:26 GMT

سکته راننده خودروی سواری قبل از تصادف

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۲۰۸۲

سکته راننده خودروی سواری قبل از تصادف

 رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سکته قلبی راننده یک دستگاه سواری تیبا در حین رانندگی خبر داد.سرهنگ احسان مومنی دراین‌باره گفت:‌حوالی ساعت ۱۷ دیروز یک دستگاه سواری تیبا در حال حرکت در مسیر خیابان وحدت اسلامی اسلامی بود که در محدوده چهارراه مولوی با یک دستگاه سواری ماکسیما برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه پس از تصادف خودرو راننده تیبا هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداد، گفت: راننده سواری ماکسیما و ماموران پلیس به سمت این خودرو رفته و با جسم بی‌جان راننده در پشت فرمان مواجه شدند، در حالی که هیچ اثری از ضربه ناشی از تصادف نیز در این فرد وجود نداشت.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با حضور عوامل امدادی در محل مشخص شد که راننده سواری تیبا قبل از تصادف دچار سکته قلبی شده و جان خود را از دست داده‌است و در واقع تصادف نیز درپی سکته راننده و ناتوانی‌اش در کنترل وسیله نقلیه رخ داده بود.

مومنی همچنین از وقوع حادثه رانندگی دیگری خبر داد و گفت: در ساعت ۳۰ دقیقه نیمه شب یک دستگاه کامیونت با بار میوه در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج بود که در محدوده ده حقی از مسیر خود منحرف شده و با انحراف به پهلوی راست خودرو، واژگون شده و بار آن نقش بر زمین شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه سرعت زیاد و ناتوانی راننده کامیونت در کنترل وسیله نقلیه بود، گفت: با هماهنگی انجام شده، کامیونت به کمک جرثقیل سنگین پلیس راهور در موقعیت به حالت عادی بازگشت و به حاشیه مسیر منتقل شد و بار ریخته شده آن نیز به قسمت بار منتقل شد.

به گفته رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، راننده این کامیونت نیز با حضور عوامل اورژانس در محل درمان شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تصادف مرگبار سکته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)