Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «ملا عبدالغنی برادر» و «عبدالسلام حنفی»، معاونین نخست وزیر دولت موقت طالبان، امروز با نمایندگان ویژه آلمان و هلند در امور افغانستان در کابل دیدار کرد.

انعام الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان گفت که در این دیدار طرفین درباره روابط افغانستان با آلمان و هلند، کمک‌های بشردوستانه، و اوضاع اقتصادی افغانستان گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملا عبدالغنی برادر در این دیدار گفت که ذخایر ارزی مسدود شده در خارج از افغانستان، متعلق به مردم افغانستان است و باید آزاد شود.

برادر گفت: «سرمایه‌های مسدود شده مربوط مردم افغانستان است و ما می‌خواهیم جامعه بین المللی به وضعیت اقتصادی افغانستان توجه کند، وگرنه تاثیرات منفی آن به همه می‌رسد.»

 

مارکوس پوتزل، نماینده آلمان در افغانستان گفت که کشورش به کمک‌های بشردوستانه‌اش به افغانستان ادامه می‌دهد. وی همچنین از کمک 600 میلیون یورویی کشور‌ش به افغانستان خبر داد.

عبدالسلام حنفی در این دیدار گفت که افغانستان خواهان گسترش روابط با آلمان است.

 

وی افزود: «ما به هیچکس اجازه نمی‌دهیم تا تهدیدی را از خاک افغانستان متوجه منطقه و جهان نماید و در زمینه جلوگیری از کشت، قاچاق و تولید مواد مخدر تلاش می‌کنیم و در تلاش برای فراهم نمودن اقتصاد جایگزین با همکاری جامعه بین‌المللی برای کشاورزان می‌باشیم.»

 

حنفی از کشورهای آلمان و هلند و سایر کشورها خواست تا در بخش‌های گوناگون در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس

کلیدواژه: ملابرادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند