Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۸۲ درصد جامعه هدف خراسان جنوبی دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ،   حمید مولانوری ظهر امروز در حاشیه شورای آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس اظهار داشت: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی قرار است مدارس متوسطه دوره اول از اول آذرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس متوسطه دوره اول با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک خواهد بود افزود: در حال حاضر آموزش و پرورش هم در حال انجام ضد عفونی کردن مدارس است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی، پیش بینی می‌شود تا پایان آذرماه آموزش‌های حضوری ما به حداقل می‌رسد و با توجه به برنامه‌های ابلاغی بازگشایی مدارس ابتدایی هم به مرور انجام می‌شود.

احتمال تزریق دوز سوم واکسن کرونا به همه افراد در سال 1401 18 هزار نفر در اصفهان سومین نوبت واکسن کرونا را دریافت کردند رونمایی از واکسن جدید کرونای چینی؛ واکسیناسیون از طریق تنفس

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونا ویروس در خراسان جنوبی هم از تعطیلی یک مرکز تجمعی واکسیناسیون در بیرجند به دلیل کاهش حضور همشهریان خبر داد و گفت: مرکز واکسیناسیون پردیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به دلیل کاهش حضور برای واکسیناسیون از امروز تعطیل شده است.

غلامرضا شریف‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به جمعیتی که روزانه برای تزریق واکسیناسیون مراجعه می‌کنند همان دو مرکز غدیر و شعبانیه پاسخگو است افزود: مرکز واکسیناسیون غدیر صبح ها از ساعت 8 صبح تا 12:30 و عصرها هم از ساعت 16 تا 19:30 فعال است.

وی ادامه داد: در مراکز واکسیناسیون در بیرجند روزانه بین 500 تا 700 نفر و در استان روزانه بین 5 تا 6 هزار نفر مراجعه می‌کنند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونا ویروس در خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون در استان خراسان جنوبی 944 هزار و 441 دز واکسن کرونا تززیق شده است گفت: تاکنون 82 درصد جامعه هدف در خراسان جنوبی دز اول و 66 درصد دز دوم را دریافت کردند اما از هم استانی‌ها تقاضا داریم آنهایی که تاکنون برای تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند هر چه زودتر نسبت به این امر اقدام کنند و آنهایی که دز اول را تزریق کردند برای تزریق دز دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام/254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی واکسن کرونا دز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب رودخانه فصلی شهرستان قاینات، شب گذشته به همت تیم‌های هلال احمر استان نجات یافتند.

او افزود: شب گذشته ۳ تیم هلال احمر برای نجات ۸ نوجوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قاینات اعزام شدند.

کاوسی تصریح کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش ۳ ساعته نجات یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

او عنوان کرد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفر‌های غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان