Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:49:17 GMT

مطالبات بحق کشاورزان اصفهانی را پیگیری می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۲۲۶۷

مطالبات بحق کشاورزان اصفهانی را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری قبل از ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرضا، اظهار داشت: امروزه دردوره‌ای از نظام قرار داریم که مشکلات در کشور به هر دلیلی زیاد است اما مردم انتظار دارند که همان گونه که آنها مردانه نظام را در همه فرازو نشیب‌ها حفظ کردند مسئولان نیز به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند و به آنها خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان درنده خو از هر رخنه و هر نکته‌ای می‌خواهند برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی ما سو استفاده کنند اما ایران اسلامی با اقتدار و همچنان با قدرت در برابر تمام قدرت‌های استکباری ایستاده است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مشکل عمده کشور ما یک مشکل تأمین آب هست، تاکید کرد: البته کم لطفی‌ها، بی تدبیری و سو مدیریت‌ها این مشکل را هم تشدید کرده است.

مطالبات کشاورزان اصفهانی به حق است

وی همچنین با توجه به تجمع کشاورزان اصفهانی، بیان کرد: کشاورزان شرق و غرب اصفهان مردمی شریف، نجیب، انقلابی و رزمنده هستند که ناراحتی و مشکلات خود را با تجمع نشان می‌دهند، بیانات آنها به حق است و هیچ زیاده طلبی هم ندارند.

جان‌نثاری عنوان کرد: مردم ما به هیچ وجه اجازه سو استفاده از پیگیری مطالبات بحق خود را به دشمنان نمی‌دهند؛ کشاورزان شرق و غرب استان چنان سیلی بر صورت دشمن خواهند زد که برقش عالم‌گیر شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گفت: کشاورزان مطالبات خود را بیان می‌کنند و ما هم مطالبات آنها را قطعاً پیگیری خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که دشمن و رسانه‌های بیگانه از این امر سو استفاده کنند.

مردمان شهرضا همیشه متکی به خود بوده‌اند

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه جلسه تودیع و معارفه یک جلسه نمادین است چراکه تشکر و قدردانی در فرهنگ ما رواج دارد، گفت: شهرضا مردمانی بسیار انقلابی سخت‌کوش دارد که همیشه بر روی پای خود ایستادند و متکی به خود بوده‌اند، من استقامت، دلاوری و مردانگی مردمان این شهرستان را در گردان و تیپ قمر بنی‌هاشم دیده‌ام.

وی با تشکر از زحمات فرماندار اسبق شهرستان شهرضا، گفت: از ناصر اسدی فرماندار اسبق شهرضا تشکر می‌کنیم، زحمات زیادی در این شرایط سخت برای اداره شهرستان کشیدند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گفت: اکنون نیز یک جوان انقلابی و مؤمن این بار را بر دوش می‌گیرد، سید امیر جعفری به عنوان فرماندار جدید شهرضا باید قدمت و تاریخ این شهر را مطالعه کند تا بتواند به مردم شریف این شهرستان به خوبی خدمت کند.

وی بیان کرد: مسئولان نباید نگاهشان از بالا به پایین باشد بلکه لازم است همواره در کنار مردم باشند تا در جریان مشکلات و دغدغه‌های آنها قرار گیرند.

جان‌نثاری تاکید کرد: فرماندار جدید باید استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به خصوص جوانان بدون در نظر گرفتن خط مشی‌های سیاسی و حزبی فقط با در نظر گرفتن مقید بودن به نظام و رهبری ولایت فقیه و خدمت به همه اقشار مردم بدون در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی و اقتصادی آنها، استفاده از رهنمودهای روحانیت انقلابی، برنامه‌ریزی و کار هدفمند را سرلوحه کار خود قرار دهد.

کد خبر 5354975

منبع: مهر

کلیدواژه: کشاورزی کشاورزان فرمانداری مراسم تودیع و معارفه زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه هفته بسیج کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها کتاب و کتابخوانی واکسن کرونا گرگان استانداری هرمزگان شهیده فاطمه اسدی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی، در دیدار با سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که روز دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاذ شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار