Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان ‌شرقی با اشاره به نقش مؤ ثر این خطه قهرمان‌پرور در دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست، بلکه متعلق به همه مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛سردار سرتیپ بسیجی  «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان ‌شرقی اظهار داشت: آذربایجان در طول تاریخ همواره خوش درخشیده است که مبارزه با طاغوت، حضور پرشور در صحنه‌های انقلاب و اثربخشی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس نمونه‌هایی از افتخارات و برگ زرینی از درخشش این خطه قهرمان‌پرور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محلی که شهید «شفیع‌زاده» شهید شدند، بنده نیز آنجا بودم و او به حق یک مخلص و خادم بود.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه هویت امروز جمهوری اسلامی از دفاع مقدس است، افزود: طبق تاکیدات اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی عزت و امنیت جمهوری اسلامی مدیون هشت سال زرین دفاع مقدس است. امید است با حضور دولت جدید نیروهای جهادی و انقلابی بتوانند مشکلات کشور را حل کنند؛ چرا که مردم ایران مردم بزرگی هستند و با وجود همه تهدیدها ایستادگی و مقاومت کردند.

سردار کارگر ادامه داد: ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افتخار نوکری دفاع مقدس را داریم؛ چرا که دفاع مقدس تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست، بلکه متعلق به همه مردم است.

وی اضافه کرد: ما در اکثر مواقع با خود مردم در ارتباط هستیم و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید پاتوقی برای پیشکسوتان باشد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: سردار عباسقلی‌زاده مخلصانه کار کرد و قبل از وی نیز سردار جعفری هم برای ساخت موزه دفاع مقدس تبریز تلاش مخلصانه داشت. از زحمات هر دو عزیز تشکر می‌کنم و مهم‌تر از همه از استاندار آذربایجان ‌شرقی و از حمایت‌های ایشان در مسئولیت سابقش قدردانی می‌کنم که همیشه در کنار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بود.

سردار کارگر در خصوص مدیرکل جدید حفظ آثار و‌ نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، گفت: امیر عباسی، پیش از این در سپاه بود و سپس در آزمون ارتش قبول شد و از ارادتمندان «صیاد‌شیرازی» نیز است؛ حتی صیاد‌شیرازی بارها گفته بود که من جوانی خود را در عباسی می‌بینم.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس متعلق به همه است و نباید تفکر جناحی و سازمانی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مهم‌تر مسأله در بین نیروهای مسلح داشتن روحیه بسیجی است که در این صورت می‌توان موفق شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بسیار فعال است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با درایت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، همت استاندار آذربایجان‌ شرقی و شهردار تبریز، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی را تکمیل کنیم.میثم ایازی خبرنگار آریا در تبریز

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در حاشیه این نشست با بیان این که نشستِ حاضر به منظور هماهنگی برای برپایی نمایشگاه آثار نفیس موزه ایران باستان در استان‌ها برگزار می‌شود گفت: از طرف وزارت خانه، ۱۱ استان به عنوان استان هدف برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان، انتخاب شده است و آذربایجان شرقی هم یکی از این استان هاست که اموال مربوط به منطقه آذربایجان به خصوص سکه‌های زرین ضرب تبریز و جینی‌های آبی و سفید که در موزه آذربایجان موجود نیست، از تهران به این موزه منتقل می‌شود و از روز ۲۹ اردیبهشت که روز جهانی موزه هاست، به نمایش گذاشته می‌شود.

حمزه زاده افزود: نمایش این آثار نفیس به مدت ۳ ماه در موزه آذربایجان ادامه خواهد داشت و هموطنان به خصوص هم استانی‌ها می‌توانند از این آثار دیدن کنند.

به گفته وی، در روز جهانی موزه ها، بازدید از همه موزه‌های استان رایگان است.

وی همچنین گفت: در کنار نمایشِ اموال انتقالی از موزه ایران باستان، یافته‌های جدید باستان شناسی استان به خصوص یافته‌های بسیار مهم مربوط به تپه چمن شهرستان لیلان به مدت ۳ ماه در موزه آذربایجان به نمایش گذاشته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد