Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی نباید سهامدار مراکز آموزش علمی کاربردی باشند، گفت: معاونان، مدیران و همکاران ستادی و استانی این دانشگاه نمی‌توانند عضو هیأت مؤسس مراکز آموزشی باشند.

به گزارش ایسنا، حسین بلندی در اولین جلسه با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علمی کاربردی تأکید کرد: معاونان، مدیران و همکاران ستادی و استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی نباید دارای مرکز آموزش علمی کاربردی بوده و همچنین نمی‌توانند عضو هیأت مؤسس مراکز آموزشی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: حفظ کیفیت در فعالیت‌ها و برنامه‌های این دانشگاه، پیگیری سیاست‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی از اولویت‌های ما بوده و پرورش نیروی کارآمد و کارآفرین و بهره‌گیری از اساتید خبره به عنوان مدرسین جامعه بزرگ علمی کاربردی که به عنوان قلب تپنده دانشگاه می‌باشند؛ از ضروریات است.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی رئیس جمهور ایجاد اشتغال برای جوانان است. لذا برنامه‌های درسی باید بر اساس نیاز روز کشور و در جهت اشتغال‌زایی بوده به طوری که نوعی گره‌گشایی در حل مشکلات بخش‌های مختلف بوجود آورد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کسب مرجعیت تربیت کارشناسان ملی و منطقه‌ای با برگزاری دوره‌های کوتاه مدت را از اهداف کلان دانشگاه عنوان کرد و افزود: با تلاش و جدیت کلیه دست‌اندرکاران، مدیران و همکاران، توانمندسازی نیروی انسانی بخش‌های مختلف دولتی و عمومی در سطح ملی و کشورهای منطقه امری دست یافتنی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در پایان این جلسه اعضای هیأت رئیسه دانشگاه جامع علمی کاربردی گزارش مختصری از آخرین وضعیت حوزه مسئولیت خود ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران، از تشرف حدود ۱۵ هزار زائر از این استان به سرزمین وحی خبر داد.

در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، زائران استان تهران که قصد تشرف به سرزمین وحی در حج پیش رو را دارند با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی و توصیه‌هایی به زائران بیان کردند.

محمدرضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان و زائران گفت: در موسم حج تمتع پیش رو بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی عزیمت مشرف خواهند شد.

در این همایش عظیم که با حضور پرشمار زائران برگزار شد علاوه بر سخنرانی، توصیه‌های مرتبط با اعمال و مناسک حج و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت صادق آل محمد (ص) صورت پذیرفت.

کد خبر 6096557

دیگر خبرها

  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی