Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: ایجاد توازن میان تولید، توسعه صادرات و ارزآوری و حفظ محیط زیست از اهداف مهم ماست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان امروز پنج شنبه 27 آبان ماه 1400 در حاشیه بازدید مشترک با مدیرکل حفاظت محیط زیست از بندر خورموسی اظهار کرد: باید تلاش کنیم از ظرفیت هایی که در بنادر و پتروشیمی ها داریم، به نحو مطلوب تری استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت کالاهای اساسی و ورود کالا به بندر امام بسیار مطلوب است، گفت: در بنادر خوزستان ذخایر خوبی داریم، همچنین دستور تسریع در ترخیص کالاهای اساسی را دادیم در عین حال ظرفیت‌های زیادی در پتروشیمی ماهشهر و بندر امام(ره) وجود دارد که به اشتغال زایی، تولید و توسعه صادرات و ارزآوری کمک خواهد کرد.

استاندار خوزستان افزود: با این وجود آلودگی‌هایی وجود دارد که برخی از این واحدها در کنترل آلودگی موفق شدند اما در نظر داریم واحدهایی که اقدام های لازم را در این زمینه انجام ندادند، از طریق ابزارهای مختلف ملزم به کنترل آلودگی کنیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان بیان کرد: ایجاد توازن میان تولید، توسعه صادرات و ارز آوری و حفظ محیط زیست از اهداف مهم ما است.

لازم به ذکر است که"علی سلاجقه" معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست  کشور طی سفری یک روزه برای بررسی های لازم زیست محیطی خوزستان، امروز در راس هیاتی وارد اهواز شد. بازدید از ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا شرکت ملی حفاری، بررسی آخرین وضعیت و اقدام های انجام شده در خصوص کانون‌های فوق بحرانی گرد و غبار جنوب شرق اهواز و بازدید از سواحل خورموسی به منظور پایش صنایع مستقر در حاشیه این منطقه از برنامه های انجام شده این سفر بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست تولید استانداری خوزستان برنا خوزستان ارز آوری توسعه صادرات محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد

رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، گفت: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود ۶۰ میلیون متر مکعب آب رهاسازی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: بر اساس توافقات قبلی با هیئت حاکمه افقانستان قرار شد موضوع حقابه تالاب‌ها از بحث قراردادهای قبلی کاملا تفکیک و جدا شود.

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، افزود: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود 60 میلیون متر مکعب آب رهاسازی شده است.

رییس سازمان محیط زیست بیان داشت: اگر بتوانیم انحراف به سمت گوددره را مسدود کنیم وضعیت تالاب‌ها بهتر مناسب‌تر خواهد شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • جنگ کریدورها در خاورمیانه
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان