Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این طرح عمرانی گفت: ظرف ۲ تا سه سال آینده همه جاده های اصلی زنجان بزرگراه می شود.

پیشتازی زنجان در ساخت مسکن 

رستم قاسمی همچنین به نهضت ساخت مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان با مسکن روستایی حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد که این میزان شامل ۱۷ هزار و ۴۳۰ واحدی می شود که امروز همزمان با سفر رییس جمهوری به استان زنجان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی گفت: استان زنجان با ۲۵ هزار واحد مسکونی در قالب فاز اول پیشتاز ساخت مسکن در کشور است.

نیاز ۲۰ هزار میلیارد ریالی زنجان برای طرح های بزرگراهی 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز در این مراسم گفت: هرکیلومتر جاده ای که در کشور ساخته می شود به منظور رفاه حال کاربران جاده ای بلافاصله به زیر ترافیک جاده ای می رود.

خیراله خادمی تاکید کرد: این مهم وظیفه ماست چرا که مردم باید بتوانند تردد راحتی در مسیرهای ارتباطی داشته باشند.

وی به افتتاح ۴۷ کیلومتر از بانددوم جاده زنجان-بیجار و کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: امروز به صورت رسمی ۴۷ کیلومتر در ۲ محور مورد بهره برداری قرار گرفت که ۳۵ کیلومتر آن در جاده زنجان – بیجار و ۱۲ کیلومتر نیز از سلطانیه به خدابنده – کبودرآهنگ در استان همدان است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: برای احداث این جاده در استان زنجان پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است ضمن اینکه کل اعتبار هزینه شده برای ۲ جاده مذکور  حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

از ایجرود تا شهرستان بیجار در استان کردستان ۱۲۴ کیلومتر است که از این میزان حدود ۴۰ کیلومتر در محدوده استان زنجان و ۲۵ کیلومتر نیز در کردستان باند دوم این مسیرها انجام شده است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ۶۰ کیلومتر از پروژه دو بانده کردن جاده زنجان به بیجار باقی مانده که عملیات اجرایی ۳۰ کیلومتر از آن در استان زنجان و در استان کردستان نیز ۱۲ کیلومتر در دست اجرا است.

خادمی مطالبات پیمانکاران پروژه ۲ بانده کردن جاده های استان زنجان را یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برشمرد و تاکید کرد: پروژه های زنجان – دندی – تخت سلیمان( شاخه غربی) و زنجان – بیجار (شاخه جنوبی) در قالب یک طرح تعریف شده اند که هر ۲ امسال ۳۴ میلیارد ریال اعتبار برای آنها در نظر گرفته می شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با تزریق اعتبار این پروژه ها ظرف چهار یا پنج سال به پایان می رسند.

خادمی یادآوری کرد: از آنجا که ورودی شهرها و مسیرهای منتهی به مراکز استان ها  دارای بار ترافیکی بیشتری هستند  لذا طرح های راهسازی از ورودی شهرها آغاز می شود.

وی ادامه داد: بر مبنای قیمت روز حدود هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه ۲ بانده کردن جاده زنجان – بیجار نیاز است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اعتبار مورد نیاز برای پایان همه پروژه های ۲ بانده در استان زنجان ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

خادمی یادآوری کرد: طرح مسیر زنجان – دندی – تخت سلیمان نیز در حال حاضر در سه قطعه فعال است.

به گزارش ایرنا،  قطعه ۲ باند دوم محور زنجان - بیجار ذیل طرح بهسازی راه اصلی زنجان- تکاب و زنجان- بیجار  عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است .

قطعه چهار باند دوم سلطانیه - قیدار- کبودرآهنگ ذیل طرح باند دوم کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه است وعملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده بود.

به گزارش ایرنا، رییس‌جمهوری در دهمین سفر استانی پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه وارد زنجان شد.

تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به منظور بررسی مشکلات و مسایل مناطق مختلف استان زنجان آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه از شرکت سرجین بافت، محل انباشت پسماند روی، کارخانه روغن نباتی جهان، بازدید کرد همچنین در جمع مردم منطقه "فلسطین" یکی از مناطق حاشیه نشین شهر زنجان حضور یافت.

آیت الله رییسی، بعدازظهر امروز قرار است با حضور در دانشگاه زنجان در نشست شورای ادارای استان شرکت کرده و دیداری نیز با شماری از نخبگان زنجانی داشته باشد.

برچسب‌ها سفر استانی افتتاح پروژه وزیر مسکن زنجان پروندهٔ خبری استان زنجان میزبان دهمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفر استانی افتتاح پروژه وزیر مسکن سفر استانی افتتاح پروژه وزیر مسکن زنجان مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور هزار میلیارد ریال رییس جمهوری استان زنجان جاده زنجان معاون وزیر باند دوم ۲ باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت

 زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.
 
به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.
 
همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.
 
ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد