Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در آستانه برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ۳ هزار شهید ایلامی یادواره ۳۷۱شهید‌"ایل کلهر" شهرستان ایوان در استادیوم شهید پیرحیاتی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، در مراسمی با حضور پرشور مردم شهرستان ایوان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان ورزمندگان دوران‌ دفاع مقدس، نمایندگان مردم‌ حوزه‌ شمالی استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام‌، "سردار کوثری" از فرماندهان سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و نماینده مردم‌ در مجلس شورای اسلامی، "سردار شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،فرماندهان نظامی، فرماندار ، امام جمعه و مدیران‌ ادارات شهرستان، فرهنگیان،دانش‌آموزان، دانشجویان و اصحاب‌ رسانه، یادواره 371 شهید ایل کلهر این شهرستان امروز در استادیوم شهید پیرحیاتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یادواره مراسم‌ متنوعی از جمله بازسازی حمله‌ ارتش‌ بعث عراق از طرف سومار و "تنگه کوشک" و حماسه به یادماندنی دفاع مردم‌ غیور شهرستان ایوان و شهادت عده‌ای از مردم از جمله شهیدان "دوبرا"، "فلاحی" و"سرتیپ شهید خرم رودی "فرمانده‌ هنگ ژاندارمری سابق ایلام به نمایش درآمد.

ایل غیور "کلهر" در جغرافیای کشورنقش به‌سزایی دارد

سردار کوثری از مردم ایوان به خاطر برگزاری این یادواره تشکر کرد و گفت: شهرستان ایوان دیار شهیدان گرانقدری است که از جبهه‌های مختلف دفاع کرده‌اند.

وی افزود: ایل غیور کلهر درجغرافیای کشور نقش به‌سزایی دارد در این خطه شهیدان گرانقدری حضور دارند که نمونه آنها شهید «جاسم امامی» و شهیدان دیگری را باید نام برد. بنده دست‌ تک‌تک مردم‌ شهرستان ایوان که خالق شگفتی‌های زیادی هستند می‌بوسم.

کوپری در پایان اظهار داشت: شهدای این‌ شهرستان همه نام‌ و نشان دارند اما ما در این یادواره مهمان دو شهید‌ی هستیم که نام و نشان ندارند این‌ شهیدان گمنام هستند.

آیین تشییع شهدای ناجا در کرمان به روایت تصویرطرح "بسیج شهدای سلامت" در استان اصفهان اجرایی می‌شودفرمانده سپاه کردستان: معابر و خیابان‌های شهری به نام شهدا نامگذاری شود

تشیع پیکر 2 شهید گمنام

در این مراسم پیکر دو شهید گمنام نیز توسط مردم‌ تشییع شد، از این دو شهید گمنام توسط مادر شهیدان عبدالمهدی و محمد کریم پیرحیاتی با نثارشاخه‌های گل استقبال شد.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ایوان شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم ماه بیگم کریمی مادر شهیدان والامقام علی مراد و علی محمدرضایی شب گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.
پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی امروز ساعت ۱۶:۳۰ تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده می‌شود.
شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود