Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، ظهر امروز مهدی کرامتی، فرماندار اسفراین در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام صدور مجوز هشتاد میلیارد ریالی تعهد مسولیت اجتماعی صنایع اسفراین، اظهارکرد: بعد از سفر تیرماه استاندار خراسان شمالی به شهرستان اسفراین طرح موضوع مشارکت صنایع بزرگ در توسعه شهرستان و رفع کمبودها در قالب ایفاء مسئولیت اجتماعی مطرح گردید که متعاقب آن نشست چهار جانبه فرماندار، امام جمعه وقت، مدیر عامل شرکت فولاد و مدیر عامل شرکت لوله گستر برگزار شد که تعهد مدیران عامل مبنی بر مشارکت ۱۴۰ میلیارد ریالی در محرومیت زدایی و توسعه شهرستان، پس از اخذ مجوز مجامع عمومی شرکت ها توسط مدیران عامل تدوین گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: اکنون به فضل الهی برای شش ماهه دوم سال ١٤٠٠ مجوز مشارکت مبلغ ٨٠ میلیارد ریال در اجرا یا تکمیل پروژه ها دارای اولویت شهرستان صادر گردیده است .

فرماندار اسفراین در خصوص چکونگی احصاء پروژه ها نیز افزود: پس از موافقت مدیران عامل آن دسته از پروژه ها که دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و امکان تامین منابع فراهم نگردید و با توجه به اصل اثر بخشى منابع به گونه ای که در ازای مشارکت صنایع، دستگاههای اجرایی نیز چندین برابر مشارکت داشته باشند و پروژه یا مکان نیز پس از بهره برداری با تابلو و نام کارخانجات نامگذاری شود به میزان ١٤٠ میلیارد ریال پروژه احصاء و معرفی گردید. 

کرامتی نداشته های اساسی شهرستان را نبود دستگاه ام.آر.آی، آسفالت جاده روستاهای پلنگ دره و کلاته سادات در همجواری این کارخانجات، آسفالت جاده روستاهای قوچقر و آق قلعه، انتقال آب از بند انحرافی قزاقی به شهرک صنعتی برشمرد که به زودی در این طرح تعیین تکلیف خواهند شد.

انتهای‌پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت اسفراین خراسان شمالی صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محبوبه محمدزمانی، مدیر صدور مجوزهایِ سازمانِ نظامِ مهندسیِ کشاورزی در برنامه مناظره بالاتر شبکه خبر گفت: در ۵ سال گذشته، بیش از ۳۰ درصدِ درخواست متقاضیان کسب و کار‌های کشاورزی، به علت آنچه فاصله بهداشتی عنوان می‌شود، رد شده است.
زمانی افزود: براساس قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، این فاصله‌ها با هدفِ جذب سرمایه در بخشِ کشاورزی و استفاده بهینه از منابع تولیدی بخش کشاورزی، تعدیل می‌شود.
فواصل بهداشتی متراژ معینی بین واحد‌های تولید محصولات کشاورزی است که گرفتن مجوز­ را برای برخی‌ها سخت‌تر کرده است.
دستورالعمل مربوط به این فواصل نخستین بار در سال ۱۳۵۰ تدوین شده شد، اما باز نگری آن اجرایی نشد.
علاوه بر  فواصل غیرضروری مجوز واحد‌های را کد هم یکی از موانع کسب و کار است.
البته طبق قانون در تولیدات روستایی فواصل بهداشتی اعمال نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند