Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:07:33 GMT

اجرای ۶۳ عنوان برنامه طی هفته بسیج در کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۳۵۴۴

اجرای ۶۳ عنوان برنامه طی هفته بسیج در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه از برگزاری بیش ۲۰۰ برنامه در قالب ۶۳ عنوان طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

حمزه محقق‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: رزمایش جهادگران بسیجی همراه با سایر نقاط استان با محوریت بسیج سازندگی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نواختن زنگ بسیج در مدارس و اجرای جشنواره جهادگران علم و فناوری به همراه افتتاح مرکز رشد فناوری را از دیگر برنامه های اجرایی هفته بسیج در دهدشت عنوان کرد.

محقق‌زاده اجرای رزمایش اقتدار بسیجیان را از دیگر برنامه ها عنوان و افزود: بسیجیان با حضور مقتدرانه خود در سوم آذر این رزمایش اقتدار را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش ایسنا، وی از غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، حضور دسته جمعی بسیجیان در مصلای نماز جمعه، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه‌های نماز جمعه، نشست های سیاسی، راه اندازی پویش مجازی و اهدا ۶۳جهیزیه به زوج‌های نیازمند را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت هفته بسیج هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه